Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Force India се отказва окончателно от KERS

02.09.2009 14:38

Force India няма да използва KERS през този сезон, въпреки че договорът с McLaren предоставя тази възможност на базирания в Силивърстоун тим.

В края на 2008 г. Force India, който тогава използваше двигатели на Ferrari, обяви официално новите си технологични партньори McLaren и Mercedes-Benz. Договорът включваше и доставка на KERS, като екипът на Виджей Маля щеше да получи правото да използва иновативната за Формула 1 система след Гран при на Германия.

В крайна сметка обаче Force India така и не оборудва своя болид с KERS, а и няма да го направи до края на сезона, обяснява Саймън Робъртс, бившият инженер на McLaren и настоящ главен в Силвърстоун.

„Планирахме, а и автомобилът беше конструиран с идеята да използваме KERS. Досега пазехме тази възможност, но решихме, че това е прекалено скъпо за отбор като нашия“, обяснява Робъртс за Autosport.

„Нищо не ни пречеше да го използваме. Това е просто част от оборудването, което можем да закупим, но взехме стратегическо решение. На практика с пакета, който подготвихме за Валенсия, тази възможност отпадна.“

Робъртс признава, че именно KERS в автомобила на Кими Райконен е попречил на Джанкарло Фисикела да спечели Гран при на Белгия миналата седмица.

„Системата помогна на Кими да ни изпревари на „Спа“, но не и да се откъсне напред“, обяснява бившият служител на McLaren. „Всичко зависи от това какъв баланс постигнеш в автомобила. На някои писти KERS има по-голямо предимство, на квалификациите също е от полза, но като цяло не оказва съществено влияние върху подредбата на стартовата решетка.“

Коментари
comments powered by Disqus