Профилът и страничните панели напомнят на стария стил на Mercedes-Benz G-класа
Виждали ли сте някога претоварени индийски влакове, където пътниците дори са настанени на покривите на вагоните? Trax Cruiser от производителя Force Motors очевидно е проектиран да облекчи частично обществения транспорт. Местната компания е създадена в средата на миналия век. Именно тя въведе понятието „рикша“ във всекидневието - триколесен мотоциклет с кабина се превърна в отличителен белег на Индия. Сега компанията е специализирана основно в производството на трактори и автобуси, но Trax Cruiser все още е по-скоро SUV, въпреки че може да превозва до тринадесет души наведнъж. Разбира се, всичко ще се побере вътре.
Профилът и страничните панели напомнят на стария стил на Mercedes-Benz G-класа. В същото време „индиецът“ беше разпределен забележимо в страни. Дължина, широчина и височина са 5120, 1818 и 2027 мм. Междуосието е 3050 мм. Немският модел има съответно 4662, 1760, 1951 мм, а основата е 2850.
Извън асфалтирани пътища автомобилът е със сериозни ограничения. С удължено междуосие просветът е само 160 мм. Същият размер , например, е в хечбека на Kia Rio X-Line. Джантите са оборудвани с гуми 215/75 R15.
Предният панел напомня на класически Defender. Вътре има двуцветна пластмаса с рустикален вид. Сензорният екран на мултимедийната система е разположен в центъра. По-долу може да бъде видян контролният блок за двуконтурния климатик, а между седалките - бутоните за електрическо стъкло.
При настаняване на дузина пътници, без да броим водача, автомобилът почти напълно ще загуби багажника си. В противен случай ситуацията ще бъде във версията за девет или единадесет души - там седалките зад втория ред са по-къси. Компанията казва, че на всяко от предложените места хората ще се чувстват комфортно с новото шаси C-in-C. Предното окачване на автомобила е на двойни носачи, отзад има мост с листови ресори .
Във всяка конфигурация само тези, които седят отпред, ще получат триточкови колани. Останалото ще бъде ограничено до елементите за безопасност на колана. Седалките могат да бъдат сгънати отстрани за превоз на обемисти стоки.
С максимално допустимо тегло от 3140 кг, автомобилът се задвижва от 2,6-литров четирицилиндров турбодизел, който генерира скромните 91 к.с. и 250 Нм. Тягата може да стигне само до задния мост и само чрез петстепенна механична трансмисия. За спирането са отговорни дискови спирачки отпред и "барабанни" отзад.
Петметровият микробус с харизмата на утилитарен всъдепход в Индия се предлага от 1 147 427 до 1 328 225 рупии (13 250 евро-15 320 евро). Имайте предвид, че в моделната гама на производителя има опции за специални цели - например за спасителната служба. Всички автомобили са с гаранция до три години.