Компанията произвежда гамата Transit от 55 години и лекотоварни модели от 1905 г.
• Ford разкри E-Transit – изцяло електрическа версия на най-продавания в света товарен ван – обвързвайки автомобилни технологии за свързаност и услуги от следващо ниво със знаковите за Transit възможности, трансформации и дилърски услуги за поддръжка, на които собствениците на автопаркове разчитат
• Модемът FordPass Connect като стандартно оборудване предоставя свързаност, за да помогне на клиентите на лекотоварни превозни средства да оптимизират ефективността на автопарковете, включително чрез лесно намиране и плащане за зареждане в движение; актуализации по въздуха ще обновяват навигационните и другите функции
• Технологията Pro Power Onboard превръща E-Transit в мобилен източник на захранване с мощност до 2,3 кВт, за да помогне на клиентите да използват инструменти и зареждат оборудване на обектите – за първи път при лекотоварните превозни средства в Европа
• E-Transit се цели в прогнозен пробег по WLTP до 350 км – приблизително три пъти разстоянието, което един водач от автопарк в ЕС изминава дневно • По-ниските разходи за поддръжка предоставят прогнозни 40% спестявания в експлоатационните разходи в сравнение с дизеловите модели; E-Transit предлага найдобрите в класа едногодишни интервали за обслужване без ограничение в пробега
• E-Transit предлага на европейските клиенти богат избор от опции за каросерия, дължина, височина на покрива и допустима максимална маса, предоставяйки 25 възможни варианта. Полезният товар е до 1616 кг за вана и до 1967 кг за моделите с шаси кабина.
E-Transit е готов за работа и пристига през пролетта на 2022 г. Ford, световният лидер при товарните ванове, представя новия ван E-Transit, интелигентен и работлив помощник, който ще предложи на клиентите подобрена продуктивност, възможна благодарение на изцяло електрическия силов агрегат, софтуерни решения, услуги и опции Pro Power Onboard. „Ford е лидерът при лекотоварните автомобили в Северна Америка и Европа, затова преходът на превозните средства от автопарковете към нулеви емисии, особено за бързо развиващия се сегмент с доставки до краен клиент, е изключително важен за да постигнем целта си за въглеродна неутралност до 2050 г.“, каза Джим Фарли, президент и главен изпълнителен директор на Ford.
„Ford е готов да поведе електрификацията, чието начало бяха нашите отличени с награди Transit Custom Plug-In Hybrid и EcoBlue Hybrid. Това е добре за планетата и е огромно предимство за клиентите заради по-ниските експлоатационни разходи и новите свързани технологии, които подпомагат техните бизнес дейности.“
Новият E-Transit е подкрепен от мощната мрежа на Ford от над 1800 дилъри на лекотоварни автомобили в световен мащаб – включително европейската мрежа с 1000 Transit-центъра – за улесняване на продажбите и обслужването. E-Transit печели също от сътрудничеството със стотици компании, трансформиращи и модифициращи превозни средства в цял свят, които предоставят съвместими компоненти за дизеловите модели. Докато новодошлите в бизнеса с ванове все още изграждат прототипи, разработват протоколи за изпитване и се справят с трудни условия за експлоатация, екосистемата на Ford за лекотоварни превозни средства се разширява, за да включи софтуер за мониторинг на електрически превозни средства и свързани решения за автопаркове с цел безпроблемно интегриране в ежедневните операции. „Ние акцентираме върху софтуера и цифровите услуги, за да помогнем на нашите клиенти с автопаркове да разрастват и да управляват по-ефективно бизнеса си“, каза Фарли.
Ford – водещата марка за лекотоварни автомобили в Европа и Северна Америка – произвежда гамата Transit от 55 години и лекотоварни превозни средства от 1905 г. Компанията ще създава E-Transit за европейските клиенти в завода на Ford Otosan Kocaeli в Турция на специална линия заедно с отличения с награди Transit Custom Plug-in Hybrid. За клиентите от Северна Америка автомобилът ще се произвежда в завода Канзас Сити в Клейкомо, Мисури. За по-екологично шофиране Въпреки че търсенето на превозни средства за доставка до крайни клиенти расте, градовете по света – от Лондон до Лос Анжелис – обещават да създадат зони без емисии, да намалят нивата на парникови газове и да намалят шумовото замърсяване. „Нараства броят на строителните компании, службите за бедствия и аварии и комуналните услуги, които предпочитат лекотоварните превозни средства и ванове на Ford пред други производители – и ние сме решени да подмогнем клиентите в прехода им към технологията с нулеви емисии“, каза Хау Тай-Тан, главен оперативен директор на Ford за продуктови платформи.
„E-Transit е богата на данни, свързана платформа, която ще помогне на клиентите ни с автопаркове да постигнат по-голяма продуктивност. Стойността за нашите бизнес клиенти нараства във времето с присъединяването на повече свързани автомобили в мрежата.“ E-Transit, който ще пристигне при европейските клиенти в началото на 2022 г., е част от над 11,5 млрд. щатски долара глобални инвестиции в електрификацията през 2022 г. Изцяло новият, 100% електрически Mustang Mach-E ще бъде в европейските дилърства от началото на следващата година, а 100% електрическият F-150 ще се появи при дилърите в Северна Америка в средата на 2022 г.
В Европа Ford тества електрифицирани технологии за лекотоварни превозни средства от 2018 г. насам, като работи с властите в Англия, Германия, Испания и Турция, за да проучи как водачите използват автомобили Transit Custom plug-in hybrid в Лондон, Кьолн, Валенсия и Анкара. Компанията е приложила тези знания – включително за използването и навиците за зареждане на превозните средства – при разработването на E-Transit и неговите услуги. Пробег и решения за зареждане, пригодени за бизнеса 3 С използваем капацитет на батерията от 67 кВт/ч E-Transit предлага прогнозен пробег до 350 км в комбиниран цикъл по WLTP 1 – достатъчен, за да отговори на ежедневните изисквания, но и с допълнителен капацитет, за да се отчетат промените в натоварването на превозното средство и метеорологичните условия. Това прави E-Transit идеален за градска среда, фиксирани маршрути на шофиране и доставки в рамките на географски обозначени зони с нулеви емисии, без да изисква от собствениците на автопаркове да плащат за излишен капацитет на батерията, от който не се нуждаят.
Режимите на шофиране на E-Transit са съобразени с неговия електрически силов агрегат. Специалният режим Eco има за цел да осигури до 8-10% подобрение в потреблението на енергия, ако E-Transit се движи без товар с енергично ускорение или със скорости за движение по магистрали според данни на Ford. Режимът Eco ограничава максималната скорост, регулира ускорението и оптимизира климатичния контрол, за да помогне за максимално увеличаване на наличния пробег. Превозното средство също така поддържа планирана предварителна климатизация, което позволява климатичната система да бъде програмирана да регулира в кабината до предпочитаната температура, докато превозното средство е все още в режим на зареждане, като гарантира, че е наличен максималният пробег. E-Transit не само помага на компаниите да работят по-устойчиво, но и предлага ясни бизнес предимства. E-Transit може да намали експлоатационните разходи с приблизително 40% в сравнение с моделите с двигатели с вътрешно горене в резултат на по-ниските разходи за поддръжка.
В Европа клиентите ще се възползват от най-доброто в своя клас, едногодишно обслужване без ограничение в пробега, което върви заедно с осемгодишния гаранционен пакет до 160 000 км за батерията и високоволтовите електрически компоненти. 3 „Ясната ни мисия да направим бизнеса на нашите клиенти успешен помогна на Ford да стане водещата марка за лекотоварни превозни средства в Европа“, заяви Ханс Шеп, главен директор на лекотоварната гама във Ford of Europe.
„С E-Transit мениджърите на автопаркове получават много повече от транспортиране с нулеви емисии. Те купуват над 50 години експертен опит с Transit, мрежа от дилъри и компании, заети с трансформации на превозни средства, с дълбоко разбиране на техните нужди, както и екосистема от дигитални решения, които ще помогнат потенциалът на електрификацията да се превърне в бизнес реалност.“ Ford предлага и разнообразни решения за зареждане на батерията, за да удовлетвори различните нужди на флийт-клиенти и шофьори, вкъщи, на работа и по пътя. E-Transit разполага както с променливотоково зареждане (AC), така и с постояннотоково бързо зареждане (DC). За европейските клиенти бордовото зарядно устройство на ETransit с мощност 11,3 кВт е в състояние да осигури 100% заряд до 8,2 часа. 4 При зареждане с до 115 кВт с помощта на мощно постояннотоково бързо зарядно устройство E-Transit може да презареди батерията от 15 до 80% за около 34 минути. Повече мощност и свързаност в движение E-Transit разполага опционално технологията Pro Power Onboard, която позволява на европейските клиенти да трансформират автомобила в мобилен източник на енергия, осигурявайки до 2,3 кВт за захранване на инструменти и оборудване на обекта и в движение. Това се предлага за първи път за лекотоварните превозни средства в Европа. Модемът FordPass Connect като стандартно оборудване осигурява безпроблемна свързаност, за да помогне на клиентите на лекотоварни превозни средства да управляват и оптимизират ефективността на автопарка, с набор от специализирани услуги за електрически превозни средства, достъпни чрез решението Ford Telematics за автопаркове. E-Transit внася и комуникационната и развлекателна технология SYNC 4 6 при лекотоварните превозни средства, оборудвана със стандартен, лесен за използване 12- инчов сензорен екран плюс подобрено гласово разпознаване и налична, подсилена в облака, навигация. С актуализациите на SYNC по въздуха софтуерът на E-Transit и технологията на SYNC ще се възползват от най-новите функции и подобрения на качеството. На пътя с включена навигация операторите на автопаркове могат да се възползват от модерни технологии в помощ на водача, включително Разпознаване на пътните знаци и Интелигентен асистент за скоростта, които заедно определят ограниченията на скоростта и позволяват на управителите на автопаркове да задават ограничения за скоростта на превозното средство.
Освен това E-Transit разполага с набор от налични технологии, предназначени да помогнат на клиентите с автопаркове да намалят застрахователните искове, базирани на водача. Те включват Асистент за предотвратяване на сблъсъци, Информационната система за следене на мъртвата точка на видимост7 с Предупреждение и помощ за смяна на лентата7 и 360-градусова камера със Спирачен асистент при движение на заден ход. Заедно с Интелигентния адаптивен круиз контрол7 тези функции могат да помогнат за поддържане на стандартите за безопасност на автопарка и да намалят риска от инциденти. Доставя се с възможностите, които клиентите на Transit обичат E-Transit е проектиран без компромис с товарния обем и батерията е разположена под каросерията, осигурявайки до 15,1 куб.м товарно пространство - същото като при дизеловия Transit със задвижване на задните колела.
Инженерите на Ford са преработили задвижващия тракт и системата за задно окачване на E-Transit, за да оптимизират товарното пространство, използвайки усилени полуподвижни носачи, което позволява по-добра прецизност на кормилната система и по-уверено управление, плюс подобрена тяга, както в натоварено, така и в ненатоварено състояние. За клиентите в Европа E-Transit ще е с полезен товар до 1616 кг за ван и до 1967 кг за шаси кабина. 8 Eлектрическият двигател на превозното средство има максимална мощност от 198 кВт (269 к.с.) и въртящ момент от 430 Нм, което го прави най-мощният двигател на всеки напълно електрически товарен ван, продаван в Европа. Задвижването на задните колела осигурява изключителна тяга, когато превозното средство е тежко натоварено. В Европа Ford ще предложи богат избор от 25 конфигурации за E-Transit, с тип на каросерията: ван, ван с двойна кабина и шаси кабина, множество опции за дължина и височина на покрива, както и за допустима максимална маса до 4,25 тона, за да отговори на разнообразните нужди на клиентите. Следвайки успешните градски партньорства с Transit Custom Plug-in Hybrid, през 2021 г. Ford ще започне обширни проучвания с клиенти с автопаркове с E-Transit на ключови европейски пазари. 5 # # # 1 Официално хомологираният разход на гориво и CO2 емисии ще се оповестят преди старта на продажби. Нивото на зареденост и времето за постигането му са изчислени по цикъла WLTP.
Същинските нива варират спрямо условията, като външни елементи, поведение на шофьора, поддръжка на автомобила, възраст и състояние на литиево-йонната батерия. Декларираният разход на гориво/енергия, CO2-емисии и електрически обхват са определени в съответствие с техническите изисквания и спецификации на Европейските регламенти (ЕК) 715/2007 и (ЕО) 2017/1151, съгласно последните им изменения. Леките превозни средства следват одобрено типово използване с помощта на Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP), ще съдържа информация за разхода на гориво / енергия и CO2- емисии по Новия европейски задвижващ цикъл (NEDC) и Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP).
WLTP-изискванията напълно ще заместят последните данни по NEDC в края на 2020 г. Прилаганите стандартни тестови процедури позволяват сравнение между различните типове превозни средства и различните производители. По време на последната фаза на действие на NEDC, консумацията на гориво и CO2-емисиите по WLTP ще се сравняват с NEDC. Ще има известна разлика в предишната икономия на гориво и емисии, тъй като някои елементи на тестовете са се променили, така че един и същи автомобил според двата стандарта може да има различни стойности за разход на гориво и емисии на CO2. 2 На база 3 години или 180 000 км, сравнявайки предвидени и непредвидени разходи за сервизно обслужване на електрически спрямо аналогичен дизелов ван.
Попитайте своя дилър за въможни ограничения. Намалява, когато батерият постигне пълно зареждане и може да варира според пикови нива на зареждане и ниво на зареденост на батерията 5 Функции, които може да изискват допълнително активиране. 6 Не шофирайте, когато сте разсеяни. Използвайте гласово-оперирани системи, когато е възможно; не използвайте ръчно различни устройства по време на шофиране. Някои функции могат да бъдат заключени, докато автомобилът е включен на предавка. Не всички функции са съвместими с всички устройства. 7 Функциите в помощ на водача са допълващи и не могат да заместят вниманието, преценката и необходимостта да се контролира автомобила от страна на водача. Товароносимостта и обемът са лимитирани спрямо тежестта и разпределението.