Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Econoline E-350 4x4 Sportsmobile: Каравана с V10

10.12.2015 10:39

Несравним по отношение на продажбите и голямото разнообразие, също като американски VW Bus

Американската компания за тунинговане Sportsmobile преобрази стабилния Ford Econoline в бус за къмпинг - с твърди оси и мощен V10 с 305 конски сили.

Може спокойно да се каже, че това е лебедовата песен на един от последните мохикани в нашето консуматорско общество. Близо вече 55 години, Ford Econoline,  известен като E-Series, се е продавал като топъл хляб в САЩ. Несравним по отношение на продажбите и голямото разнообразие, също като тамошен VW Bus, той издъхна в края на 2014, като през 2015 бяха пуснати малки серии като шаси. Концептът на несъкрушимия камион от E-серията отстъпи в полза на много по-нестабилно конструирания Ford Transit с оптимизирана изпускателна система, чиято технология с определени части от пикапа на F-серия наподобява по-скоро на всъдеход, отколкото на луксозен микробус.

Тази солидна техника с решетъчна рама и стабилни компоненти, типични за товарните автомобили, дава надежда, че дори след официалното сбогуване, Ford Econoline започва втори живот. Както и преди, американската компания за тунинговане Sportsmobile продължава безпроблемно да преоборудва такива микробуси от E-серия в невероятно забавни кемпери със задвижване на четирите колела, благодарение на модулната технология и аксесоари на Ford. Едно е сигурно, това ще продължи известно време, защото Econoline е един от най-продаваните автомобили в Америка, като пазарът е все още не е наситен.

Sportsmobile кемпер с V10- бензинов двигател

Най-малкият мотор за последния Econoline беше 4,6-литров V8 с 225 к.с., след това имаше един 5,4-литров осемцилиндров двигател (255 к.с.) и за много големите всъдеходи десетцилиндрови V-двигатели с работен обем 6,8 литра и скромните 305 к.с. Последният в момента се предлага от Sportsmobile. Освен това конструкторът предлага 4x4 Econoline Sportsmobile с шестлитров V8 дизелов двигател, който, меко казано, не е с най-добрата репутация, по отношение на надеждност.

Прастарият микробус е бил и си остава популярен не само като товарен и семеен ван, защото преоборудването със задвижване на всички колела в Америка не е нещо специално. С предна твърда ос, Ford E-Series се превърна в катерач първа категория, който по всяко време може да мине за "нормален" ван с висока проходимост.
Тази трансформация 4x4 на Ford E-Series от специалиста за кемпери Sportsmobile го прави в един мобилен изследовател: високият покрив на Ford E-Series предлага достатъчно място на приключенските двойки, така, че те могат да стигнат и до най-отдалечените места, благодарение на задвижването на четирите колела.

Опция с реконструкция твърди оси и офроуд екстри

Преоборудването на Ford E-Series със задвижване на четирите колела се състои от предна твърда ос Dynatrac Pro Rock 60, преден стабилизатор с бързо изключване,  спирачна система от пикапа Ford F-550, високо окачване с листови ресьори, 175-литров резервоар, трансмисия Atlas с понижаваща предавка и 17-цолови джанти. Цялото меню предлага още и допълнително усъвършенстване-блокажи на осите, по избор понижаваща предавка на разпределителя и осите, лебедка, стоманени брони. Който веднъж изцяло задраска менюто, може с така ревизираният  Ford E-Series 4x4 да засрами дори и специалист като Jeep Wrangler Rubicon.

Преоборудването със задвижване на четирите колела ще струва най-малко 17 449 американски долара, а за блокаж на ос ще трябва да се инвестира около 2000 долара.  Към всичко това ще трябва да се добави и ремоделирането на караваната. Въпреки всичко, офертата е доста изгодна, новият Sportsmobile-4x4-Camper в Америка ще струва около 60 000 долара.

Коментари
comments powered by Disqus