Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford EcoSport е на ръба на изчезването

13.09.2021 16:21 1
1
8772101983
Ford EcoSport е на ръба на изчезването

Остава румънският завод в Крайова, от който EcoSport се разпространява в цяла Европа

Кросоувърът Ford EcoSport се внася в Северна Америка от Индия. Тъй като производството спира там, продажбите на модела в САЩ ще приключат в средата на 2022 г. Сглобяването на Ecosport в Бразилия също приключва, субкомпактният автомобил вече не е в китайската гама на Ford. Това означава, че единственият обект остава румънският завод в Крайова, от който EcoSport се разпространява в цяла Европа. Вярно е, че търсенето в ЕС намалява: 16 262 броя бяха продадени за седем месеца (-17 711).

Американският EcoSport (на снимката) се предлага само с бензинов атмосферен 2,0 (168 к.с., 202 Нм), шестстепенна автоматична трансмисия и задвижване на всички колела. Цените са в диапазона от 20 395-28 155 долара. За осем месеца бяха продадени 32 697 единици (-9 386 броя). 

Индийският EcoSportтрябваше да оцелее при втория фейслифт и да получи от Mahindra бензинов турбодвигател 1,2 TGDi (128 к.с., 230 Нм), заместващ 1,5 атмосферния (122 к.с., 149 Нм)... Реформата вече е отменена.

Autocar India отбелязва, че EcoSport, пуснат на индийския пазар през лятото на 2013 г., е един от първите, получили изключения за дължина по-малка от четири метра и е най-популярният Ford досега. Анализатори в САЩ, където SUV-ът се появи в края на 2017 г., казват, че „EcoSport никога не е бил подходящ за американския потребител“, той ще бъде заменен с пикапа Maverick.

Коментари

qwe
Ми ще изчезне, като го продават за 40к лв. с 1.0 двигателче и багажник в който освен дамската чанта, много друго не може да се побере... Досега яхваха сув манияна, но това му минава пика...

comments powered by Disqus