Агрегатът отговаря на строгия стандарт за емисиите China VI (еквивалент на Евро 6)
На 25 април Китай стартира продажбите на модернизирания кросоувър Ford Everest. Във външния вид на модела практически нищо не е променено, с изключение на новите версии на джантите и други декоративни елементи. Но най-важното в технологиите е появата на бензинов 2,3 турбо двигател с мощност 275 к.с. и 455 Нм, който отговаря на строгия стандарт за емисиите China VI (еквивалент на Евро 6). Освен това, ако предишният двулитров двигател работеше в комбинация с шестстепенна автоматична трансмисия, то 2,3 агрегатът се предполага, че има десетстепенна предавателна кутия .
В Китай Ford Everest (върху платформата на Ranger) засега е оборудван с два двигателя: бензинов 2,0 EcoBoost (247 к.с., 360 Нм) и дизел 2,2 Duratorq TDCi (160 к.с., 385 Нм).
Съдейки по изображенията, които се появиха в мрежата, китайският Everest тази година освен всичко останало ще получи спортна версия с черни акценти на каросерията, различна радиаторна решетка, джанти със същия цвят и лента между светлините (вместо хром на обикновените версии).
Автомобилът с новия двигател ще получи кожен интериор, мултимедийна система Sync 4 с деветинчов централен дисплей, панорамен люк. Двулитровият бензинов Everest в Поднебесната империя струва от 265 800 юана, а дизелът 2,2 - от 312 800 юана. Everest 2,3 едва ли ще е по-евтин от дизела. Добавяме, че на други пазари (в Тайланд и Австралия, например), Everest е оборудван с 2,0 турбодизел (213 к.с., 500 Нм), както и 2,0 дизелови агрегати (180 к.с., 420 Нм) и 3,2 ( 194 к.с., 470 Нм).