Един от най-важните бонуси на пакета са седемте плочи за защита под дъното на автомобила
Много собственици на големи кросоувъри почти никога не ги използват извън пътя. Според проучвания обаче приблизително 20% от купувачите на Ford Expedition редовно газят калта и пясъка с автомобила си, като го използват при пътувания сред природата, за риболов и лов. За такива ентусиасти компанията отдавна еизмислила офроуд пакета FX4. Досега той е наличен само за базовото ниво XLT. Тези, които искат да получат „повече лукс и комфорт“ с него, имат късмет едва сега. Производителят обяви добавянето в гамата нова версия: Limited FX4.
Един от най-важните бонуси на пакета са седемте плочи за защита под дъното, които покриват механизма на кормилната уредба, двигателя, скоростната кутия, раздатъчната кутия и резервоара за гориво, включително нов пясъчен екран, който защитава интеркулъра на турбокомпресора. Комплектът включва още усилен радиатор за охлаждане на двигателя и гумени подложки. Пакетната цена е 2035 долара, а общата цена на всъдехода в това изпълнение е 71 865 долара.
Новият офроуд пакет се предлага както за модела със стандартна дължина, така и за удължения Expedition MAX.
Освен всичко друго, пакетът FX4 включва 32-инчови офроуд гуми на 18-инчови сиво боядисани алуминиеви джанти, специални амортисьори, по-къса престилка под предната броня и др.
Тази модификация се задвижва от V6 3.5 EcoBoost двигател (380 к.с., 637 Нм, работещ в комбинация с десетстепенна автоматична трансмисия и задвижване на всички колела с двустепенна раздатъчна кутия с електронно управление. Основната предавка е с увеличено предавателно отношение (3.73: 1 срещу 3.31: 1 в базовия Expedition 4x4), а черешата на тортата е заден електронно управляем диференциал с ограничено приплъзване. Всъдеходът Ford Expedition Limited FX4 със стандартна база може да тегли ремарке с тегло до 1773 кг, а компанията казва, че този показател е по-голям от този на конкурентите в класа.
Нивото на оборудване Limited включва инкрустации от дърво и облицовка от кожа. Оборудването включва тризонов климатроник и памет за шофьорската седалка, регулируеми електрически педали и дистанционно стартиране, околно осветление, 110 V гнездо и много повече, което го няма в XLT или се появява там срещу допълнително заплащане.
Компанията също обяви, че, като се започне от моделната 2020 година,, стандартното оборудване на всички версии на всъдехода Expedition включва набор от системи за безопасност и асистент на водача Ford Co-Pilot360, който включва автоматично спиране, контрол на маркировката и слепите зони на огледалата и камера за обратно виждане. В конфигурацията Limited към списъка се добавят адаптивен круиз контрол с функция Stop-and-Go, гласово активирана навигация, а срещу допълнително заплащане – асистент за маневриране с ремарке Pro Trailer Backup Assist и подобрен автоматичен паркинг Enhanced Active Park Assist, който контролира волана и газта, и спирачката, способен да паркира автомобила паралелно и перпендикулярно, както и да помогне за напускане на паркомястото.