Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Explorer: Откривателя

26.07.2010 15:18

Ford официално представи шестата генерация на Explorer. Първоначално моделът ще се предлага с два двигателя.

Във външния вид на Explorer впечатление правят някои общи черти с представения през 2008 г. Explorer America, но като цяло стилистиката на модела е много по-близка до тази на настоящата пета генерация. При все това обаче предната част има свой собствен стил с уголемената радиаторна решетка с две напречни хромирани ластни, изтеглените назад челни светлини и решените в черно предни колони, които се сливат с тонираните стъкла. В салона, който предлага място за максимум седем души, се отличава изчистената в стила на VW подредба, но от представените фотографии можем да направим заключението, че качеството на материалите е по-ниско.

Два са двигателите, които ще се предлагат първоначално. За американския пазар, който ще бъде от ключово значение за модела, базов е 3,5-литровият Ti-VCT (независима двойна система за променливо газоразпределение). Шестцилиндровият V-образен мотор разполага с 294 к.с. и 345 Нм, но е с „20% по-икономичен от предшестващия го Explorer V6“, гласи официалното съобщение на Ford. Клиентите ще могат да избират и двулитровия EcoBoost с 240 к.с. и 339 Нм. Стандартно е предното предаване, но моделът се предлага и с „интелигентата“ система за двойно предаване на Синия овал, която разполага с четири предварително зададени режима (сняг, пясък, кал и нормален) и асистент за автоматичен контрол при спускане. Трансмисията е шестстепенна автоматична.

Explorer вече е базиран на D3 платформата на Ford, която използват Taurus, Flex, Volvo XC90 и Lincoln MKS, но въпреки това има приличен капацитет за теглене – 2268 кг. В допълнение шестата генерация е с 45 кг по-лека от петата благодарение на множеството олекотени елементи като например алуминиевия преден капак.

В списъка с „помощниците“ попадат надуваемите колани, електронната система за стабилност AdvanceTrac, комбинирана с Roll Stability Control (против преобръщане) и Curve Control (против недозавиване), страничните въздушни възглавници тип „завеса“ и системата за контрол на налягането в гумите. Ако това не ви е достатъчно, може да отправите поглед към опциите, част от които са адаптивният круиз контрол със система за предупреждение и автоматично активиране на спирачките при евентуален сблъсък, системата за следене на сляпата зона и активният асистент за паркиране.

Новият Ford Explorer ще предлага три нива на оборудване – базово, XLT и Limited. Още при базовото водачът ще разполага с 4,2-инчов дисплей, круиз контрол, електрически прозорци и телескопичен волан. XLT ще добави към списъка с екстрите автоматични фарове, огледала с подгряване и LED мигачи, парктроник и аларма, а при Limited ще откриете още ново вътрешно осветление, регулируеми педали, двузонален климатик, камера за обратно виждане и безключово палене.

Explorer ще се сглобява в завода на Ford в Чикаго. Производството започва по-късно тази година, като първите доставки са планирани за предстоящата зима.

Коментари
comments powered by Disqus