Пикапът е най-продаваният автомобил на американския пазар вече 44 години
Ford F-150 е най-продаваният автомобил на американския пазар вече 44 години. Впечатляващ успех, който показва колко важен е този модел за производителя.
Той не може да пренебрегне настоящия преход към по-чисти превозни средства, обрат, който неговото величество F-150 сега се справя с неговата версия Lightning. Този пикап има два електрически мотора и предлага задвижване на 4 колела.
Като цяло те доставят впечатляващата мощност от 563 к.с. и още по-впечатляващия въртящ момент от 1050 Нм. Тази рекордна стойност изглежда особено подходяща за това превозно средство, което често е призовано да носи тежки товари и теглене. Имайте предвид, че основната версия ще бъде доволна от "само" 426 к.с. По този начин Ford посочва, че F-150 Lightning има максимален полезен товар от 907 кг и товароподемност над 4,5 тона.
Предният капак има багажник от около 400 литра. Впечатляващо, нали? Предлагат се няколко батерии за обхват от 370 до 482 км. Автомобилът може да се презарежда с мощност от 150 кВт, достатъчна да премине от 15 до 80% батерия за 41 минути или да възстанови 86 км пробег за 10 минути. В най-мощната си версия F-150 Lightning ще може да ускори от 0 до 100 км/ч за 4 сек.
За да се справи с най-екстремните условия на употреба, особено офроуд, този изключителен автомобил ще има алуминиев корпус, но не какъвто и да е, тъй като има по-висок капацитет на съпротивление, тъй като отговаря на изискванията на американските военни в тази област. Тази каросерия се поставя на шаси, с най-здравата стомана, използвана някога от Ford.
От страна на ходовата част F-150 Lightning изоставя задната твърда ос в полза на чисто ново независимо окачване с обещание за повишен комфорт. Разбира се, този пикап има цял технологичен пакет с ефирни актуализации, усъвършенствани помощни средства за шофиране, започвайки от смартфона ...
Гамата ще започне от около 40 000 долара с версия предимно за полезност. XLT версията от среден клас се разкрива на цена от 53 000 долара. Това превозно средство, за разлика от всяко друго, вече се предлага за поръчка, но подобно на предшествениците си, няма да се предлага на концесия на европейския пазар.