Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford F-150 отново под капака V6 EcoBoost H.O.

19.10.2020 12:56

Премиерата на Raptor се очаква до края на тази или началото на следващата година

В гамата на съвременния пикап Ford F-150 най-мощният вариант е хибридът PowerBoost, базиран на двигателя V6 3,5 EcoBoost. Мощността на такава инсталация е равна на 436 к.с. и 773 Нм. F-150 Raptor и F-150 EV по-късно ще се изкачат до върха. И също така, според публикация на Ford Authority, агрегатът V6 3,5 EcoBoost H.O. отново ще се появи в асортимента на 150. (high-output).. В миналото Raptor този мотор генерираше 456 к.с. (691 Нм). През 2018 той бе част от оборудването на изданието Limited. При "четиринадесетия" F-150 може да бъде по-висока.

Продажбите на четиринадесето поколение F-150 ще започнат преди края на тази есен. Началната цена за най-базовия вариант е 30 635 долара, без да се отчитат отстъпките, планирани от компанията за различни програми.

Най-скъпата досега представена опция е Limited Supercrew PowerBoost 4x4. С няколко опции ще струва 82 165 долара.

Всеки нов F-150 ще бъде оборудван стандартно с информационно-развлекателна система с интегрирано пълно ръководство за потребителя, включително видеоклипове за търсене и уроци. Хартиената версия на ръководството вероятно ще бъде възможно най-кратка. Това ще спести 290 тона хартия годишно, посочват от компанията.

Има няколко предположения относно задвижнето на Raptor. Източници от компанията говорят за форсирана система PowerBoost (базирана на двигателя 3,5). Освен това има шанс конструкторите да предпочетат да имплантират хибридна система от кросоувъра Lincoln Aviator в „хищника“. Тя използва по-малък битурбо шестцилиндров двигател (само 3,0 литра), но комбинираната мощност на инсталацията е по-висока: 500 к.с. и 854 Нм Нова информация за мощността на EcoBoost H.O. води до два сценария: или Raptor няма да се превърне в хибрид, или V6 3,5 EcoBoost H.O. ще бъде представен не на него, а на обичайния F-150. Второто е по-вероятно.

Други двигатели от последно поколение F-150: V6 3,3 Ti-VCT FFV (294 к.с., 359 Нм), V6 2,7 EcoBoost (329 к.с., 542 Нм), V8 5,0 Ti-VCT (406 к.с., 556 Нм), V6 3,5 EcoBoost (406 к.с., 678 Нм) и V6 3,0 Power Stroke diesel (253 к.с., 597 Нм).

Освен това за разлика от предишния Raptor, в новото поколение „горещият“ модел трябва да получи два двигателя по избор, пише Ford Authority. По-голямата версия е дефордиран вариант на осемцилиндровия турбо агрегат 5,2 от Mustang Shelby GT500. При пикапа трябва да се настрои да генерира около 730-760 к.с.(за GT500 - 770 к.с. и 847 Нм). Тази прогноза, заедно със собственото твърдение на Ford, че най-мощният F-150 ще бъде електрически автомобил, загатва, че Ford F-150 EV ще има капацитет от 800-1000 к.с. Добавяме, че премиерата на Raptor се очаква до края на тази или началото на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus