Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford F150 2015 е новият мощен пикап на марката

07.01.2015 11:06

За пореден път работещият автомобил е най-продаваното превозно средство в САЩ

Мачо пикап F-150: най-продаваният автомобил в САЩ стартира през новата година с 385 к.с. и модерна алуминиева каросерия. Цените започват от 25 000 долара.
Производството започна в края на 2014, като междувременно доставките са в разгара си. За значимостта на този модел говорят цифрите: 763 402 са продадените екземпляри на Ford през 2013, за пореден път пикапът е най-продаваният автомобил в САЩ, такава е ситуацията вече повече от 30 години. За сравнение: при най-продавания лек автомобил в Щатите - Toyota Camry, говорим само  за 400 000 екземпляра.

Ford F150 за 2015

Няма да е пресилено, ако определим F-серията и особено най-продавания модел - пикапа Ford F-150, като най-значимия автомобил на Американския континент. Дванадесетото поколение излиза в пенсия през есента и отстъпва място на 13-ото поколение, в буквалния смисъл на думата, защото новият Ford F-150 отново е исполин.

Отминаха времената, когато Ford правеше пикап от купчина желязо, монтираше мощния V8 и с това обновлението приключваше. С новия F-150 високите технологии намериха цялостно приложение в пикап сегмента. Това личи още от вложените материали: каросерията на новия Ford F-150 е изработена от алуминий, конструкцията от лека, високоякостна стомана. С което нетното тегло на гигантските транспортьори е намалено с около 320 кг в зависимост от версията.
Американските фенове на пикапа ще трябва да приемат и промените от страна на задвижването. "Само" 2,7-литров работен обем показва най-малкият нов двигател, един нов турбо V6 бензинов двигател от семейството EcoBoost. Двигателят с директно впръскване и старт-стоп технология значително ще понижи разхода си на гориво. Базовият агрегат е също нов 3,5-литров V6 атмосферен с променлив контрол на разпределителния вал. Освен тях има друг EcoBoost-V6 с работен обем 3,5 литра, който вече е намерил приложение в сегашния Ford F-150 и с битурбо компресиране генерира 365 конски сили по SAE.  Който предпочита осем цилиндъра, може да поръча в новия Ford F-150 вече известния 5,0 V8, а големият 6,2-литров двигател в бъдеще вече няма да се предлага.

Ford F-150 продължава с V8

Темата товарно пространство Ford е конфигурирал много умело. Интегрирани товарни рампи улесняват товаренето при използване на транспортна техника и по-малки товарни автомобили. 360 градусова система от камери помага при насочване и закачане на ремаркето. В допълнение, Ford е оптимизирал системата BoxLink, която посредством регулируеми пристягащи ремъци и точки за закрепване, стабилизира товара. Задната врата се отключва дистанционно и с помощта на амортисьори  се завърта леко надолу. На страничните стени на товарното помещение има вградено LED осветление.
Ford F-150 предлага също така много нови асистиращи системи. Мултимедийната система с осем-инчов екран е оборудвана с допълнителни "програми", като смартфон, датчик с информация за разхода на гориво и информация за ремаркето. Добре известните SYNC, MyKey или системата Park-Pilot на най-новите леки автомобили Ford също намират място в новия F-150.

И по отношение на асистентите за сигурност, новият Ford F-150 също е на съвременно ниво. Освен темпомата за дистанция, асистента за поддържане лентата на движение, асистента за мъртвия ъгъл, на разположение са и допълнителни датчици със сигнал, интегрирани в задните светлини, които улесняват задния ход. В F-150 с новите EcoBoost двигатели, като допълнителна мярка за намаляване разхода на гориво, се предлагат автоматично затварящи се ламели на радиаторната решетка, които намаляват въздушното съпротивление.

Ford F-150, както обикновено ще бъде достъпен в различни нива на оборудване(XL, XLT, Lariat, Platinum и King Ranch). Всички версии със задвижване на всички колела могат да се поръчат с FX4 офроуд пакет. Той включва електронно заключващ се диференциал на задната ос, защита под купето и подсилени амортисьори.
За разлика от познатите версии на модела, които ние познаваме като пикапи в Европа, асортиментът от каросерийни форми на новия Ford F-150 е значително по-голям. На разположение са пет различни дължини на конструкцията и междуосието, които позволяват да се монтират от стандартната кабина (Regular Cab) до гигантската SuperCrew кабина за трима пасажери. Тези варианти могат да бъдат комбинирани и с три различни дължини на товарните зони.

Най-късият Ford F-150, със средно товарно пространство и стандартна кабина, има дължина 5,31 м, с което е съвсем малко по-дълъг, отколкото на VW Amarok. Той вече предлага товарна платформа  с дължина два метра. Най-дългата налична версия на Ford F-150 SuperCab  е с осемфутова платформа: дължината на платформата е 2,48 м, междуосие - 4,16 м междуосие и обща дължина от 6,36 м. По-късно тази версия ще намери приложение при тежкотоварните автомобили.

Основният модел като XL с 3,5-литровия V6, генериращ 283 к.с., стъпва в САЩ за 25 420 долара (плюс местен данък), най-евтиният XLT струва 30 695 долара. Очаква се, че само тези два модела да реализират 70 процента от продажбите. Упоменатите по-горе цени са умерено повишени с около 400 долара , в сравнение с предходния модел. Топ версията Platinum ще се предлага за 5096 0 долара. При луксозните версии на новия Ford F 150 цените са се увеличили в сравнение с предходните модели приблизително с 3000-3500 долара, което Ford обяснява с подобреното оборудване.

Коментари
comments powered by Disqus