Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fiesta: Половин милион за една година

02.11.2009 09:54

Повече от половин милион бройки на Fiesta са продадени само една година след пазарната й премиера. Ford Motor Company подготвя представянето на икономичния модел на североамериканския и други ключови азиатски пазари през следващата година.

Новата Fiesta, първият от вълната стилни автомобили, представени на световния пазар като част от плана One Ford, стартира продажбите в Германия през октомври 2008 г. Много бързо тя се превърна във втория най-продаван автомобил на всички пазари в Европа и лидер в сегмента на малките автомобили. Fiesta е ключов продукт за увеличаването на пазарния дял на Ford Европа, който отбеляза ръст с 0.5 пункта през септември и достигна до 9.2%, най-високият от 1992 г. насам.

След премиерата й в Европа, Fiesta бе представена в Южна Африка, Австралия, Нова Зеландия и Китай. Световните продажби достигнаха 470 000 броя през септември тази година, с 430 000 продажби в Европа и 40 000 в азиатския регион. Продължаващото силно търсене за Fiesta през октомври спомогна общият брой да надхвърли 500 000.

„Клиентите по света разпознават Fiesta като представител на глобалната ДНК на Ford – впечатляващ дизайн, иновации, отлично пътно поведение и страхотна стойност”, коментира Джим Фарли, вицепрезидент глобален маркетинг САЩ, Канада, Мексико и Южна Америка.

Новата Fiesta ще дебютира в Северна Америка с представянето си на Автомобилното изложение в Лос Анджелис през декември. Fiesta ще се появи в шоурумите отвъд Океана през следващото лято, но вече успя да привлече вниманието на повече от 50 000 потенциални клиенти в САЩ чрез Fiesta Movement – социален експеримент, в който 100 млади лидери на мнение тестват и живеят с европейската Fiesta в продължение на 6 месеца.

Игра на цветове

Над 40% от клиентите на Fiesta избират високите нива на оборудване Titanium и Ghia. Разнообразието от цветове също е хит. До този момент клиентите във Великобритания и Германия, двата най-големи пазара на Ford Европа, предпочитат черния цвят Panther Black. Клиентите от Италия, Швейцария, Холандия и Гърция също фаворизират черното.

В Испания, Австрия, Русия и България изборът е в полза на пурпурния цвят Hot Magenta. Шведите предпочитат сребристия Moondust Silver. Норвежците се спират на Hot Magenta, в Дания избират Panther Black, докато финландците – червеното Tango.

Изборът сред китайските потребители се спира на ярките цветове Passion Orange и Winning Blue. Най-продаваният цвят в Азия все пак е Moondust Silver, докато в Южна Африка – белият Frozen White, а в Австралия – Panther Black.

При стъпването си на пазара в Америка през следващата година Fiesta ще получи нови и още по-смели цветове, включително жизнерадостните „Bright Magenta” и „Lime Squeeze”.

Факти за Fiesta

В заводите на Ford в Кьолн, Германия и Валенсия, Испания се произвеждат версиите с 3 и 5 врати. Заводът в Нанжинг, Китай произвежда петвратия хечбек и седана с 4 врати. Производството на модификации с 4 и 5 врати в Тайланд ще стартира през второто тримесечие на следващата година.

За северноамериканския пазар Fiesta ще се сглобява в Куаутитлан, Мексико в две версии: хечбек с 5 врати и седан.

За следващите 5 години Ford предвижда да произведе близо 1 милион автомобила в целия свят от новата глобална платформа за автомобили от B-сегмента, базирани на новата Fiesta. От представянето на Fiesta през 1976 г., по света са продадени над 12 милиона екземпляра от модела.

Коментари
comments powered by Disqus