Ford свали воала от производствената версия на RS няколко месеца след представянето на предхождащата го концепция, показана на автосалона в Лондон.
2,5-литров 5-цилиндров двигател ще задвижва топмодела от Кьолн с мощност от 296 к. с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще се осъществява за 5,9 секунди, а върховата му скорост ще отчита 244 км/ч. При отстраняване на електронния ограничител скоростта би могла да достигне дори 260 км/ч.
Моделът се отличава с блокаж на диференциала против загуба на сцеплението и притежава спортно окачване. Клиренсът, разбира се, е понижен с няколко милиметра, а 19-цоловите колела биват удържани от по-кръвожадни спирачки.
Спортният екстериор е подлютен с черна радиаторна решетка, охладителни процепи в предния капак, заден спойлер, дифузьор и двоен накрайник на изпускателната система. В интериора пък откриваме седалки Recaro, карбонова декорация на арматурното табло и алуминиев скоростен лост.
deso
5.9 0-100 mi se struva mnogo