Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus ST Edition е усъвършенстван на Нюрбургринг

26.08.2021 13:52

Хечбекът ще бъде пуснат в лимитирано издание в няколко европейски държави

Всеки чисто нов некомерсиален Ford се възприема като любопитство. Какво тогава можем да кажем за автомобилите с индекс ST, за които се говорят легенди. В Европа всичко е различно - изборът на „горещ“ хечбек не е толкова лесен. Синият овал на Стария континент разширява гамата Performance с Focus ST Edition. Хечбекът ще бъде пуснат в лимитирано издание в няколко европейски държави и няма да предлага повече мощност - залогът се прави на „прецизен контрол и управление“. Автомобилът е настроен не къде да е, а на Северната дъга на Нюрбургринг.

Визуално новият модел не се различава много от своите роднини. Каросерията с пет врати е боядисана в Azure Blue, с някои детайли в High Gloss Black. Те включват покрива, корпусите на огледалата, спойлера на капака на багажника, дифузора и кантовете на емблемата ST.

Новият автомобл е с 10 мм по-нисък от стандартния Focus ST. Ford казва, че всяка оригинална 19-инчова джанта спестява 10% от непружинираните маси. Гумите Michelin Pilot Sport 4S с размери 235/35 се използват по поръчка.

Адаптивните амортисьори отстъпват място на KW Automotive coilovers с 12 позиции на компресия и 16 нива на отскок. Пътният просвет се регулира в диапазона от 20 мм, а пружините са с около 50% по-твърди от стандартните. Пилотът може сам да извърши процеса на регулиране на окачването - съответните инструкции ще улеснят процеса. Документът се доставя с автомобила. Между другото, подобна операция за развитие на способностите на водача вече беше тествана на по-малкия ST Fiesta година по -рано.

Спортните седалки Recaro имат комбинация от кожени и велурени тапицерии. Седалките, воланът, централният тунел и скоростният лост са украсени със сини шевове в цвета на каросерията.

Задвижващият агрегат е четирицилиндров турбо 280-силен (420 N • m) турбо четири 2,3 EcoBoost с мощност 280 к.с. и 420 Нм, съчетан с шестстепенна механична трансмисия. Предполагаме, че ускоряването до 100 км/ч ще отнема същото време като това на конвенционалната модификация - 5,7 сек. Обикновените Focus ST  също могат да се агрегират със седемстепенна автоматична предавателна кутия и дори дизелов двигател (2,0, 190 к.с. и 400 Нм). Сцеплението към предните колела се контролира от електронно управлявания eLSD. Цените за Focus ST Edition във Великобритания започват от 35 785 паунда. За сравнение, обикновеният Focus ST се предлага там от  30 255 британски лири.

Коментари
comments powered by Disqus