Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus ST: Най-накрая сме готови

13.09.2011 14:26

Ford показа във Франкфурт серийната версия на Focus ST. Двулитровият EcoBoost, който работи под капака му, генерира 250 к.с. и 360 Нм.

Серийната версия, на Focus ST, чиито основи поставя прототипната, ще се отличава от стандартния модел не само по двулитровия агрегат, но и по цялостния бодикит. Двойният накрайник на изпускателната система, например, е разположен централно, масивното задно крило е комбинирано с нов спойлер отпред и раздути прагове, а 18-цоловите колела контактуват с пътя посредством гумите на Goodyear с размери 235/40R18.

Модифицирано е и окачването, особено многозвенното задно, като клиренсът е с 10 мм по нисък в сравнение със стандартната версия на Focus. За увереността на водача се грижат също Torque Vectoring Control системата за контрол на въртящия момент на всяко едно от колелата и „усъвършенстваната електронна програма за стабилност”.

Крайният резултат е отлична управляемост (дано проблемът с недозвавиването на предходната генерация е решен) и динамика. За съжаление обаче в официалното съобщение за модела от Ford не дават никаква информация за последната. Единствените конкретни цифри са свързани с това, че новият двулитров двигател, който разполага с 250 к.с. и 360 Нм, е с 20% по-ефективен от предходния петцилиндров мотор. Затова съдейства и шестстепенната механична трансмисия, която е модифицирана специално за Focus ST от Global Performance Vehicles екипа.

Продажбите на новия Focus ST ще започнат догодина в над 40 държави.

Коментари
comments powered by Disqus