Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus ST: В подробности

30.09.2010 14:10 4
4
2571881683

Ford публикува нова информация и фотографии за Focus ST, който ще се появи на пазара през 2012 г. Предсерийната версия на модела дебютира на автосалона в Париж.

Наскоро Ford обяви, че прекратява производството на Focus ST заради новия евростандарт за отработени газове, който влиза в сила в началото на следващата година. Бе повече от ясно, че спортната версия ще получи наследник, базиран на последната генерация Focus. В Париж бе обявена и годината, когато това ще се случи – 2012-а, но от Синия овал не се ограничават с някакви по-конкретни данни за пазарната премиера на модела, който ще се предлага в цял свят.

Новият Focus ST ще използва модифицирана версия на двулитровия EcoBoost, която генерира 250 к.с. и 360 Нм. Тя е съвместна разработка на европейското подразделение Team RS и американските тунери от SVT, известни с проектите си за Focus RS, Shelby GT500 and F-150 SVT Raptor. Промените са свързани с новите изпускателна и смукателна системи, както и с препрограмирания софтуер.

В сравнение с досегашният петцилиндров мотор (2.5 литра) новият EcoBoost разполага с 10% повече мощност при 20% по-нисък разход и нива вредни емисии. Стандартно ще бъде комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия, гласи официалният пресрилийз, което ни навежда на мисълта, че в списъка с опции място ще намери PowerShift трансмисията с два съединителя.

Шасито на ST ще бъде с 10 мм по-нисък просвет спрямо стандартния модел, вероятно цялостната му структура ще бъде модифицирана, за да се увеличи устойчивостта на усукване, кормилната уредба ще получи по-директни настройки, очакването и спирачките ще бъдат ревизирани, а цял набор от електронни системи ще се грижат за отличното поведение на пътя, включително и Torque Vectoring Control (упражнява спирачно усилие върху вътрешните колела, докато предава по-голяма част от въртящия момент върху външните).

Предният спойлер, масивното задно крило, раздутите прагове, 19-цоловите колела и централноразположеният накрайник на изпускателната система различават ST версия от стандартния Focus. Представеният в Париж автомобил обаче не е окончателната версия на Focus ST, но очакванията са разликите между двете да бъдат минимални.

Цялата галерия на Focus ST може да видите тук.

Коментари

Aнонимен
Форд= на дърво!!!! Още повече предно предаване със 250 коня!? Пълно безумие..... Заради по високите разходи за 4 по 4 са решили да се правят на герои

vanko242
я покарайте малко стария модел,пък тогава си харесвайте.....за тия пари колата си е супер....колко струва S3 знаете ли?

Aнонимен
Да, малко кичозен ми изглежда. Можеха с една идея по-малко шарен да го направят, а и стоповете са като рисувани от манга фен. Конкурентите доста повече ми харесват, ГОЛФ И АСТРА gti, 130i, S3, субару импреза sti и спортните сеати.

boro
Боже, това чудо китайско ли е?

comments powered by Disqus