Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fusion и Lincoln MKZ слязоха от конвейера

06.08.2020 15:59

До 2020 г. марката заяви, че 90% от североамериканската гама ще бъдат кросоувъри и пикапи

Продажбите и рентабилността на Ford в родните Щати намаляват. А деградацията засегна и пазарите в Южна Америка, Африка, Близкия изток и Азиатско-Тихоокеанския регион. Ситуацията е толкова сериозна, че Ford планира да премахне всички седани от гамата през следващите години. Засега това важи само за пазара в Северна Америка. През март 2019 г. производството на Taurus ще спре (той ще остане само в Китай), включително полицейската модификация Police Interceptor Sedan. През май догодина Fiesta ще бъде премахната от монтажната линия, а няколко години по-късно - Fusion (известен още като Mondeo).

В американския клас с големи седани продажбите намаляват от няколко години, но Ford Taurus с предно задвижване далеч не е рекордьор в това отношение. През 2017 г. той зае петото място в сегмента (41 236 бройки, спад от 6%), като изпревари седаните Toyota Avalon (32 583 автомобила, -32%) и Buick LaCrosse (20 161 единици, -20%).

Ford продаде 2,46 млн. автомобила в САЩ миналата година (14,29% пазарен дял). Най-популярният модел стана лидер през последните десетилетия, пикъпът F-серия - 896 764 броя. Следват кросоувърът Escape и губещият седан Fusion - съответно 308 296 и 209 623 автомобила.

До 2020 г. Ford заяви, че 90% от североамериканската гама ще бъдат кросоувъри, SUV и пикапи. Тоест, компактният миниван  C-Max също ще падне под ножа. Единствените леки автомобили ще останат купето Ford Mustang и Focus в псевдо офроуд Active дизайн. И ако легендарният пони автомобил запази американската си характер , то автомобилът с пет врати ще бъде внасян от Китай. Известно е също, че Mustang скоро ще получи нови модификации. Например след версията Shelby GT500 ще видим хибриден спортен автомобил. Плюс това, на базата на Mustang ще бъде подготвен електрически кросоувър.

 

Коментари
comments powered by Disqus