Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford готви хибриден Mustang с V8 и два електромотора

28.01.2019 17:25
Ford готви хибриден Mustang с V8 и два електромотора

Американската компания патентова нова хибридна задвижваща система за спортиста

Американската компания Ford патентова нова хибридна задвижваща система, която ще бъде създадена на базата на бензиновия агрегат V8. Предполага се, че тази схема ще бъде използвана за хибридната версия на спортния автомобил Mustang.

Според патента двигателят с вътрешно горене ще задвижва задния мост. Той ще работи в тандем с два електрически мотора, отговорни за въртенето на предните колела. Използването на хибридната завижваща система ще позволи по-голяма мощност, както и осигуряване на двойно предаване без използване на традиционните тежки и сложни компоненти.

Плюс това, системата ще включва стартер-генератор, който ще захранва електрическите двигатели, както и ще намали натоварването на акумулаторите на спортния автомобил.

Остава неясно дали хибридната версия ще получи актуалния модел или версията с V8 и два електрически мотора ще получи следващото поколение на Mustang, което ще се появи след 2020 г.

Последната модификация на актуалния Ford Mustang е версията Shelby GT500. Автомобилът, който дебютира в Детройт, се превърна в най-мощния и бърз сериен Mustang в историята. Ford Mustang GT500 е оборудван с 5,2-литров V8 турбодвигател. Точните характеристики на агрегата все още не са разкрити, но производителят отбелязва, че моторът генерира повече от 700 к.с..

Ford Mustang GT500 може да ускори от 0до 96 км/ч за около 3 сек. Драк дистанцията от четвърт миля (402 метра) се изминава за по-малко от 11 сек.

Коментари
comments powered by Disqus