Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford изследва вкусовете на клиентите в Европа и Русия

08.05.2014 12:00

Най-търсеният Ford е белият хечбек Focus с бензинов мотор

Маркетинговото изследване, наречено Ford Car Buying Trends 2014,  е анализ на повече от 500 хил. покупки, извършени през миналата година на автомобили с марка Ford в 22 европейски страни и Русия. Резултатите са изключително интересни, тъй като разкриват какви са предпочитанията на купувачите на автомобили в зависимост от климата, региона, националността и други фактори. И Русия попада в списъка на компанията за европейските страни и се оказва на лидерско място на две позиции. Никой на Стария континент не обича бензиновите двигатели толкова, както руснаците. Такъв е изборът на 97% от руските собственици на фордове. И никъде другаде не ценят толкова високо автоматичната трансмисия. 48% от продадените в Руската федерация автомобили със синия овал на радиаторната решетка са оборудвани с автоматична кутия.

И ако обобщим резултатите от изследването, се оказва, че най-търсеният Ford в Европа е белият хечбек Focus с бензинов мотор и механични предавки.

Системата за автоматично спиране Active City Stop е най-популярна в Германия (74%), Белгия (36%) и Швейцария (34%). Асистентът при паркиране Active Park Assist е най-нужен за швейцарците (63%), португалците (53%) и австрийците (50%). Списъкът с почитателите на наблюдението на мъртвите зони BLIS се оглавява от страната с най-малката пътна мрежа в Европа — Норвегия (26%), следвана от Швейцария (20%), Холандия (19%) и Германия (14%).

Второто място по популярност на бензиновите мотори след Русия заема Чехия (80%), третото -  Финландия (76%). Дизеловите фордове най-много обичат в Турция (64%), Италия (63%) и Португалия (61%). Истински фенове на механичните предавки живеят в Холандия и Ирландия (96%), Гърция и Полша (95%). В Централна Европа  85% от клиентите избират автомобили Ford  с механична трансмисия. Комбитата на Mondeo и Focus привличат вниманието на купувачите в Дания (86%), Холандия (79%) и Германия (78%). Хечбековете са особено търсени в Гърция (95%), Испания (87%) и Великобритания (83%). Седаните са любими в Турция (84%), пред Русия(46%) и Румъния (42%).

Панорамният покрив с люк или без него е най-нужен на норвежците (15%), а на жителите в по-топлите страни като Франция (11%) и Германия (10%). Шофьорите в слънчевите страни  въобще не желаят тази опция: Испания (5%), Италия (3%), Гърция (2%).

В студена Норвегия покупката на Ford с климатроник е най-вероятна (80%), повече от Белгия (77%) и Холандия (71%). Най-често поръчват климатик в Турция (96%) и Испания (92%). Подгряване на седалките са най-нужни на скандинавските шофьори: в Швеция, Норвегия и Финландия 99% от продадените фордове имат такава опция. Безразлични към топлата седалка са турците (1%), гърците (2%) и испанците (3%). Пакетът „Пушач” е аплодиран в Гърция (73%), Испания (53%) и Румъния (35%).

Отварянето на багажника на кросоувъра Ford Kuga „с крак” най-високо оценяват  холандците:  94% от тях са поръчали тази опция. Също те са най-запалени фенове на круиз контрола (85%), във Финландия (78%) и Норвегия (74%).

Най-популярните цветове на каросериите на Стария континент са белият (23%), черният (20%) и сивият (17%).

Най-голям брой почитатели на белия цвят са в Турция (55%), най-вероятно да купят червен Ford  е във Великобритания, син - в Румъния, кафяв - в Норвегия. Междувременно търсенето на оранжеви и кафяви автомобили Ford много бързо расте.

Коментари
comments powered by Disqus