Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Kuga (2019): Данни и снимки на новия SUV

19.06.2018 10:44

Малкият кросоувър е специален за марката и играе важна роля в процъфтяващия сегмент

Ford ще пусне на пазара третото поколение на Kuga през 2019 година. Нашият ловец на прототипи успя първи да издебне новия Ford Kuga.

Малкият SUV е много специален за Ford и играе важна роля в процъфтяващия сегмент, като с продадените около 37 000 единици през 2017 в Германия той се нарежда сред топ 3-те модела на марката - след Focus и Fiesta. От стартирането си през 2008 Ford Kuga се базира на платформата на Focus. И третото поколение отново споделя платформата с Focus, който току-що беше представен. Съответно, SUV-ът е по-дълъг и по-широк и с редуцирано тегло.

Новият Ford Kuga също и като плъгин хибрид

Иначе новият Ford Kuga заимства задвижването и оборудването от новия Ford Focus. Разбира се, всички агрегати отговарят на актуалния стандарт за емисии Euro 6d-Temp. Базовият двигател ще бъде 1,0-литровият трицилиндров турбо бензинов двигател. Агрегатът генерира във Focus съответно 85, 100 и 125 к.с., предполага се, че в Kuga, ще има само две по-мощни версии. Именно затова в Kuga тупти 1,5-литровият трицилиндров турбо бензинов мотор със 150 и 182 к.с. и двулитров четирицилиндров дизел със 150 к.с.

При дизеловите двигатели по-късно ще има други нива на мощността. Агрегатите се куплират с шестстепенна ръчна скоростна кутия или нова осемстепенна автоматична трансмисия. Чисто електрическа версия няма да има, по всяка вероятност ще има версия плъгин. Разбира се, Ford възнамерява да пусне 40 електрифицирани автомобила до 2020. Подобно на предшественика си, Ford Kuga ще бъде с предно и задвижване на четирите колела.

Изчистен интериор, ниска цена

Интериорът на новия Ford Kuga също е ревизиран. След което SUV-ът е с изчистен кокпит и със значително по-малко бутони. Има Head-up дисплей, както и дисплей на арматурното табло.

Очакваме, че Ford Kuga, подобно на новия Ford Focus, ще стъпи с малко по-ниски цени на пазара. В момента се предлага на цена от 23 300 евро, а новият Kuga е няколкостотин евро по-евтин.

Коментари
comments powered by Disqus