Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Kuga: Нова генерация

04.12.2020 11:26

Новото поколение на Kuga обещава да продължи успеха на своите предшественици

В сегмента на компактните SUV модели Kuga е един от недооцените модели у нас. Докато на редица пазари, включително германския например, моделът от години е на челните места по продажби в своята категория, в България Kuga не е сред шампионите по брой реализирани автомобили. Което реално погледнато е доста странно и със сигурност не се дължи на липсата на достатъчно убедителни качества. Специално предпоследното издание на модела след последния си фейслифт беше един много впечатляващ автомобил, при това продаван у нас на забележително привлекателни цени.

Сега пред нас е новото издание на модела, което впечатлява с модерната си техника. Външно моделът напомня на стила, наложен от новото издание на Puma със своите плавни и заоблени линии. Пораснал на дължина и широчина в сравнение със своя предшественик, Ford Kuga сега импонира с щедро скроения си интериор, в който усещането за въздух и простор не страда дори от по-скоро малката вътрешна височина над стегнато, но удобно тапицираната задна седалка. Тя е разделена на две различни по големина части, които могат да се плъзгат надлъжно и да подобряват използваемостта на всъщност не особено големия багажник с вместимост 405 л. За това допринася и усъвършенстваната стандартна гъвкавост – след като облегалките бъдат освободени, те биват притеглени от пружини в хоризонтално положение.

Окачването работи много плавно магистрала, а при по-бавно движение настройката му се усеща по-скоро като стегната.  Ами кормилната уредба? Тя е лек ход и типично за марката позволява прецизното водене на автомобила.
Най-мощният предлаган за Kuga дизелов двигател се представя много убедително - под съпровода на характерния си тембър той тегли мощно и уверено, а разходът му на гориво е радващо скромен. Автоматикът върши работата си компетентно и спокойно, а системата за задвижване на четирите колела осигурява много надеждно сцепление.

Текст:
Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus