Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mondeo: Представят новото поколение в Китай

16.11.2021 00:18

Седанът от средния клас използва техниката на кросоувъра Evos

Ford представя новото поколение Ford Mondeo на автомобилното изложение в Гуанджоу (19 – 28 ноември). Първите снимки на модела от средния клас вече са публикувани предварително.

Докато актуалният Ford Mondeo ще се продава в Европа до март 2022 г. и все още няма изгледи за наследник, новият модел вече стартира в Китай. Новото Mondeo може да се види без маскировка на снимки от китайското министерство на индустрията и информационните технологии. Изображенията показват седан, стилистично базиран върху наскоро представения кросоувър Ford Evos. LED фаровете и голямата решетка са почти идентични. Предният капак изглежда релефен.

Mondeo е близък до кросоувъра Evos

Страничният изглед показва издадени настрани калници и вълнообразна долна линия на прозорците, която се издига към задната част. Дръжките на вратите са потъващи. В сравнение с Evos седанът запазва своя триобемен дизайн. Също по аналогия с кросоувъра Mondeo е проектиран в двуцветно изпълнение. Отзад моделът има подчертана престилка и задни светлини в стил Mustang. Снимките показват освен това спортно Mondeo ST, както и базовия модел. Новото Mondeo е базирано на платформата на Evos, която е в основата и на новия Lincoln Zephyr.

В Китай моделът от средния клас се задвижва от двулитров бензинов турбомотор, който слиза от поточната линия на партньора в съвместното предприятие Changan-Ford под заводското название "CAF488WQC". Мощността е 250 к.с., максималният въртящ момент е 376 Нм. Това поставя Mondeo на едни и също ниво с Evos. Максималната скорост е 220 км/ч. Хибридизация или plug-in система не се планира – единственият предлаган от Ford електромобил в Китай е Mach E. Въпреки че междуосието от 2945 мм е същото като това на Evos, размерите се различават: 4935 мм дължина, 1875 мм широчина и 1500 мм височина (Evos: 4920/1920/1600 мм).

За интериора Ford планира да използва широк 43 инча информационен екран с 12,3-инчово арматурно табло и 27-инчов информационно-развлекателен дисплей. Точно така, това вече е познато от Evos – също, както и информационно-развлекателната система Ford Sync+ 2.0.

Заключение

Поради слабото търсене от страна на клиентите Ford вече спря Fusion в САЩ; в Европа конструктивно идентичното Mondeo ще приключи земния си път през март 2022 г. Наследник? Неизвестен. Американците залагат изцяло на китайския пазар, като в допълнение към кросоувъра Evos внедряват седан с надпис Mondeo – и със същата техника. В замяна на това няма да има нито хибридизация, нито електрическа версия на Evos или Mondeo – Mach E изглежда е достатъчен за това. Като цяло, моделната стратегия на Ford в момента изглежда много непоследователна – също и на фона на слуховете, че Evos ще се предлага и в Европа като неофициален наследник на Mondeo.

 

Текст: Холгер Витих

Коментари
comments powered by Disqus