Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mondeo XR5 Turbo: Дебют в Сидни

12.10.2007 09:10 1
1
2571816807

Новият кинетичен дизайн на Ford безспорно преобрази имиджа на марката през последните години. Едно от доказателствата за това твърдение е последната моделна версия на Mondeo, където Мартин Смит е комбинирал невероятно успешно умерения дух на колите от високия среден клас и агресивната разчупена линия на „кинетичния свят“. Новият XR5 Turbo, който ще дебютира на международния автомобилен салон в Сидни, прави още една крачка напред в тази посока.

Mondeo XR5 Turbo е оборудван със същия 2,5-литров Duratec агрегат с принудително пълнене на Focus XR5 Turbo (познат като ST в Европа). Максималната мощност е 217 к. с. при 5000 об./мин, а въртящият момент достига своя пик от 320 Нм още при впечатляващите 1500 об./мин.

Новата модификация на Mondeo ще се предлага единствено в комбинация с шестстепенна механична скоростна кутия, за да запази спортния дух на линията XR. Комбинираният разход на гориво в тази версия на силовия тракт е 9,5 литра за 100 км пробег.

Класическият контактен ключ е заменен с Ford Power бутона, интегриран на таблото. Но Mondeo XR5 Turbo може да се похвали не само с подобни дребни спортни акценти – пакетът включва оптимизирано окачване, 18-цолови колела и сериозни модификации по оптиката (специални предна и задна броня, нови фарове за мъгла, уникални горна и долна радиаторни решетки, както и подчертани странични прагове).

Патентнованата система за комуникация между водача и автомобила на Ford Human Machine Interface също не е забравена. Освен със стандартните функции тя може да се похвали и с новия 15 сантиметров дисплей, интегриран в таблото за контролните уреди.

Mondeo XR5 Turbo бележи завръщането на Ford на австралийския пазар. На този етап автомобилът, чиято базова цена е 41 990 долара, няма да се предлага в Европа, но не е далеч времето, когато познатата ни ST модификация ще атакува и Стария континент.

Коментари

Марто
Изяде Опел Вектра OPC с парцалите ;) >:-) истински дзвер ама требеше да удари над 300 коня .. Форд винаги са били зле с мощностите!

comments powered by Disqus