Очевидно спецификациите за европейската версия ще бъдат коригирани по подобен начин
Ford вече приема поръчки за за електрическия кросоувър Mustang Mach-E в Съединените щати (от 43 895 долара), като същевременно отчита промени в спецификациите на каталога . Накратко: в сравнение с предварително обявените, има повече мощност и въртящ момент за електромоторите. Очевидно спецификациите за европейската версия ще бъдат коригирани по подобен начин, продажбите ще стартират до края на 2020 г.
Тази година на американците се предлагат четири нива на изпълнение (Select, Premium, First Edition, California Route 1), а също така имат вариации за капацитета на батерията (Standard Range и Extended Range) и типа на задвижването (RWD и e-AWD, задно и двойно) ,
Най-динамичният вариант - Mach-E GT, не променя мощността (същите 465 к.с., както беше посочено по-рано в ревизираната таблица). Въпреки това, в колонката „въртящ момент“ пише „ще бъде обявена“, въпреки че по-рано числото 830 Нм вече бе обявено . Продажбите на Mach-E GT ще започнат през лятото на 2021 г., докато всички останали версии ще стартират през 2020 г.
Оборудването на Mustang Mach-E ще включва магистрален автопилот, който не изисква ръце на волана, макар и не от самото начало на продажбите, а през 2021 г. На вече произведените автомобили той може да бъде активиран чрез актуализиране на софтуера чрез мрежата.
Модификацията Standard-range RWD, според актуалните данни, стандартно има мощност 270 к.с. и 430 Нм вместо предишните 258 к.с. и 415 Нм. Версията Standard-range e-AWD- 270 к.с. (580 Нм) вместо предварително обявените 258 к.с. (565 Нм). Изпълнението Extended-range RWD сега означава 294 к.с. (430 Нм) вместо предишните 286 к.с. (415 Нм). А вариантът Extended-range e-AWD е 351 к.с. (580 Нм), вместо 337 к.с. (565 Нм). Двете батерии, възможни за Mach-E, са 75,7 кВтч (използваеми 68 кВтч) и 98,8 кВтч (използваеми 88 кВтч). В зависимост от тях и от моторите / задвижването, автономният пробег на кросоувъра варира от 338 до 483 км според американския цикъл EPA.