Този мотор ще работи в тандем с десетстепенна автоматична трансмисия
В списъка с двигателите на Ford F-150 вече присъства V6 3,5 EcoBoost с мощност 370 к.с. и 570 Нм, но за пикапа от моделната 2017 година компанията подготвя нов агрегат със същото наименование. И сега за първи път обнародва неговите окончателни параметри: 380 к.с. и 637 Нм. Този мотор ще работи в тандем с десетстепенна автоматична трансмисия - първата на разположение на пазара. Друг пример за тази кутия е купето Chevrolet Camaro ZL1, но то ще бъде при дилърите най-рано в края на тази година. Същата предавателна кутия очаква и Mustang.
«Ford F-150 остава първият и единствен пикап в своя сегмент, който предлага бензинов битурбо двигател », гордо заявяват от производителя.
Компресията е много прилична - 10:1. Американците твърдят, че F-150 с EcoBoost от второ поколение има най-голям въртящ момент в своя сегмент, дори в сравнение с дизеловите двигатели и агрегати V8.
Пикапът Ford F-150 от моделната 2017 година ще излезе на пазара тази есен. Известно е, че в същото време заедно с него на пазара най-накрая ще излезе дълго пребиваваща на различни изложения "гореща" версия – новото поколение Raptor. Под неговия капак е монтиран също нов битурбо шестцилиндров агрегат 3,5, но генериращ 450-500 к.с. Своя модификация на същия мотор притежава и суперавтомобилът Ford GT, но развива повече от 600 к.с.
Другите двигатели на F-150 сега са шестцилиндровият 3,5 Cyclone (287 к.с. и 346 Нм), петлитровият осемцилиндров Coyote (390 к.с. и 525 Нм), както и V6 2,7 EcoBoost (329 к.с. и 508 Нм). Всички те се куплират с шестстепенна автоматична трансмисия. Интересното е, че на EcoBoost се дължат 60% от продажбите на модела и този процент може да нарасне с новия V6. Но от друга страна компанията подготвя много привлекателна опция.Още в началото на годината в мрежата изтече информация, че в двигателната гама на F-150 ще се появи към края на 2016 г. дизелов мотор V6 3,0. Подробности за него все още няма.