Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford отново е лекотоварна марка №1 в Европа

04.02.2016 09:41
Ford отново е лекотоварна марка №1 в Европа

Европейските клиенти са поръчали над 280 000 лекотоварни автомобила Ford през 2015 г.

Новата и разширена лекотоварна гама Ford Transit отбеляза още едно знаково събитие през 2015 г., когато Ford стана лекотоварна марка №1 по продажби в Европа – за първи път от 18 години.

Европейските клиенти са поръчали над 280 000 лекотоварни автомобила Ford през изминалата година* – 23% ръст спрямо 2014 г. – когато добре познатият Transit отбеляза 50 години вярна служба към бизнеса по целия свят.

Увеличението на европейските продажби и скокът от седмото до първото място на най-популярната марка лекотоварни автомобили бяха тласнати от новото семейство от четири модела – Transit, Transit Custom, Transit Connect и Transit Courier. Общо техните продажби наброяват 233 000 автомобила през 2015 г. – ръст от 46 000 бройки спрямо предходната година.

В същото време Ford Ranger изпревари конкурентите си и се превърна в най-продавания пикап, с общи продажби от 27 300 бройки – ръст от 27% в сравнение с 2014 г.

„Ford усърдно инвестира в развитието на новите си лекотоварни автомобили, които са здрави, икономични и предлагат модерни технологии в помощ на водача, като Адаптивен темпомат и Предупреждение за напускане на пътното платно“, заяви Ролант де Ваард, Вицепрезидент маркетинг, продажби и услуги, Ford-Европа. „В момента Ford разполага с най-новата лекотоварна гама в Европа, а тази година представяме също и изцяло нови двигатели за Transit и Transit Custom, както и смелия нов Ranger“.

Поръчаният от Ford доклад към Центъра за икономика и бизнес проучвания показва, че бизнесите, зависими от ванове, са допринесли 584 милиарда евро в икономиките на Франция, Германия и Великобритания през 2014 г. – ръст от 16% спрямо 2010 г. и сума, близка до икономиката на Швейцария.

Лекотоварните автомобили на Ford имат пазарен дял от 12.6% през 2015 г. – увеличение от 1.2 процентни точки на годишна база – и изместиха Volkswagen като най-продаваната марка. В допълнение, миналата година бе 50-ата поредна година, в която лекотоварните автомобили на Ford са лидери на английския пазар, а марката заемаше водеща позиция и в Дания, Унгария, Ирландия и Турция.

Всеки от четирите изцяло нови лекотоварни автомобила Transit постигна значителен ръст в продажбите през 2015 г., водени от флагмана – 2-тонния модел Transit, който е автомобилът с най-бърз ръст в сегмента си, постигайки продажби от 73 000 автомобила – увеличение от 20% на годишна база (включително продажбата на предишното поколение Transit през 2014 г.). 1-тонният Transit Custom  продължи сериозния си ръст през 2015 г. и увеличени с 18% продажби спрямо предишната година и 99 700 бройки.

Transit Connect е автомобилът с най-бърз растеж в сегмента си с продажби от 43 900 бройки, представляващи 22% увеличение на годишна база. Най-малкият модел, новият Transit Courier, е генерирал продажби от 16 500 автомобила* през първата си пълна година на производство – плюс 22 800 допълнително продадени в Турция – и вече се е устремил към лидерска позиция в сегмента.

От слизането на първия Transit от производствената линия в Лангли, Великобритания на 9 август 1965 г., са произведени над 8 милиона от големите модели Transit и Transit Custom, като Transit е пораснал от единствен модел до цяла гама лекотоварни автомобили Ford Transit.

Наредени един до друг, за 50-те години от производство си, всички автомобили Transit ще обиколят планетата, като средно на всеки 180 секунди клиент купува нов Transit.


# # #


Продажбите на лекотоварни автомобили Ford в Европа*

                                        2012    2013    2014    2015

Пазарен дял на Ford (%)  8,5      10,0    11,4     12,6

Позиция
                                              7         6        3         1



* Посочените данни са от продажбите на Ford в 20-те основни пазара, на които марката има директни представителства: Австрия, Белгия, Великобритания, Чехия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Ирландия, Италия, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Испания, Румъния, Швеция и Швейцария.

Коментари
comments powered by Disqus