Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford представи електрически Mustang в Лас Вегас

06.11.2019 16:46

Прототипът Mustang Lithium има електрически мотор от Phi-Power и батерия Webasto

На изложението SEMA в Лас Вегас Ford представи единствен екземпляр на електрически прототип на Mustang, който може да генерира 888 к.с. и разполага с шестстепенна ръчна скоростна кутия.

Автомобилът, наречен Lithium и разработен съвместно с Webasto, се докосва пред предстоящия изцяло електрически всъдеход Mustang - Mach E, който трябва да бъде разкрит на автомобилното изложение в Лос Анжелис по-късно този месец.

Lithium има няколко подобрения в сравнение със стандартния Mustang. Към базовия модел Ford добавя части на каросерията от въглеродни влакна и 20-цолови джанти. Той получава Ford's Performance Track Handling Pack, като добавя модифицирани предни амортисьори и пружини за движение при трудни пътни условия, както и шестбутални предни спирачки Brembo.

Интериорът запазва почти същото оформление като стандартния автомобил, но се възползва от персонализирана 10,4-инчова сензорна инфотейнмънт система. Прототипът също така получава четири нови режима на управление - Valet, Sport, Track и Beast - които са подредени по реда на ефективност и избираеми чрез екрана. Кормилото и арматурното табло, вътрешността на вратите и предавателният лост се предлагат в синьо покритие.

Под капака на класическият Mustang V8 е монтиран електродвигател Phi-Power, който работи в комбинация с 800-волтова електрическа батерия Webasto. Мощността от 888 к.с. и 1000 Нм въртящ момент се предава чрез шестстепенна ръчна скоростна кутия.

Ford не предявява претенции за издръжливост на електрическия Mustang, но изглежда той е разработен за движение при високи скорости, а не за дълъг автономен пробег. За разлика от него, единствената официална спецификация, която компанията разкри за предстоящия Mach E, е, че ще има автономен пробег 370 мили (520 км) с едно зареждане.

Коментари
comments powered by Disqus