Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford представи комбито Focus ST Wagon

16.05.2019 12:25

Интериорът се отличава с нови седалки Recaro, спортен волан и алуминиев предавателен лост

Ford представи новото поколение на комбито Focus Wagon, който ще допълни вече показания хечбек.

Новият модел получава два двигателя. Бензиновият двигател е представен от 2,3-литровия EcoBoost турбо мотор с мощност 280 к.с.от спортния Ford GT и пикапа Ford F-150 Raptor.  Предлага се и версия с 2,0-литров EcoBlue турбодизел със 190 к.с. Бензиновият агрегат работи в комбинация с шестстепенна ръчна скоростна кутия или със седемстепенна автоматична трансмисия с пера под волана, а дизеловият - само с ръчна предавателна кутия.

Спортната версия се отличава от базовия Ford Focus с модифицирано окачване с нови настройки, преработено кормилно управление, усилени спирачки и блокировка на диференциала с електронно управление, а за дизеловата модификация е налице векторна система за сцепление на колелата. За Focus ST се предлагат няколко варианта за работата на двигателя и електронни системи (Slippery/Wet, Normal, Sport), а за модела с опционален пакет Performance Pack е добавен режим Drive Track.

Ford Focus ST има нов аеродинамичен бодикит за каросерията, спортна изпускателна система, специални джанти и специални цветове на каросерията. Интериорът се отличава с нови седалки Recaro, спортен волан, алуминиев предавателен лост, сребрист декор и сива тапицерия.

Известно е, че премиерата на хечбека Ford Focus ST се състоя през февруари 2019 г.

Коментари
comments powered by Disqus