Под предния капак на колата ще бъде монтиран 2,3-литров бензинов двигател с четири цилиндъра и мощност 345 к.с.
Ford планира да разработи нова версия на Focus RS. Автомобилът ще бъде със 100 кг по-лек благодарение използване на карбонови алуминиеви панели в каросерията на стандартния модел, както и в компоненти на окачването, съобщава Autocar.
Под предния капак на колата ще бъде монтиран 2,3-литров бензинов двигател с четири цилиндъра. Мощността на мотора ще бъде 345 к.с. Той ще работи съвместно с роботизирана предавателна кутия Powershift. Според предварителна информация моделът ще бъде най-бързият сериен хечбек в света. Основните конкуренти на новия автомобил ще бъдат Mercedes-AMG A45 (ускорение до 100 км/ч за 4,2 секунди) и Audi RS3 (автомобилът ускорява от 4,3 секунди до 100 км/ч).
Стандартната версия на Focus RS бе представена на автомобилното изложение в Женева тази година. Основната промяна е във вида на задвижването. Новият автомобил е оборудван с много еластична система за двойно предаване, която може да прехвърля до 70% от въртящия момент към задните колела. Всичко това се прави с цел да бъде осигурено по-добро управление на хечбека.
Като цяло Focus RS притежава четири режима на шофиране: Normal, Sport, Track, както и Drift. В дрифт режим се активира специална система за калибриране на двойното задвижване, която регулира разпределението на въртящия момент и улеснява навлизането в завой. Подобен пакет от настройки е първият сред серийните хот хечове. Сред другите технически промени са по-твърди пружини и амортисьори, нова изпускателна система и къса кормилната рейка.