Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Puma Titanium X се хвали с богато оборудване

09.09.2019 12:47

Премиерата на модела пред публика ще се състои утре като част от салона във Франкфурт

Субкомпактният кросоувър Ford Puma Titanium X получава от създателите максимално богато базово оборудване, както и редица специфични елементи. Тази версия на Puma за първи път в историята на Ford се появява сменяеми калъфи на седалките, които се перат. Децата и домашните любимци имат на разположение специални приспособления за прибиране на отпадъци. Лесното премахване става благодарение на ципове. Шофьорите ще могат да ги свалят и да ги пускат в пералнята.

Отличителните характеристики на версията: 18-инчови джанти с десет спици в цвят Pearl Grey, хромиран декор на радиаторната решетка с шестоъгълна пчелна пита, фарове за мъгла и врати, лъскави черни акценти на каросерията.

Задната част на автомобила е декорирана с дифузор и защитна пластина в сив металик.

Puma Titanium X също е обявен за първия модел в своя клас, който може да се похвали с лумбален масаж. Системата е вградена в предните седалки и се състои от три пневматични секции, които могат не само да масажират, но и регулират отделно опората в долната, средната и горната част на гърба.

В салона на Titanium се появява безжично зареждане на смартфон, B&O аудио система с капацитет 575 вата с десет високоговорителя, вложки на предния панел от дърво и плат на вратите и тапицерия на волана с изкуствена кожа с контрастни шевове.

Titanium е представен за първи път в сегмента с електрическо задвижване на петата врата с безконтактно отваряне, лампи за задно осветяване, асистент за движение в лентата с разпознаване на края на маркировката, система за предотвратяване на челни сблъсъци с откриване на пешеходци и информационна система Local Hazard Information, която предупреждава за опасности напред благодарение на комуникация чрез модем FordPass Connect, дори ако те не се виждат зад ъгъла.

Налични са и адаптивен круиз контрол със Stop & Go, функция за разпознаване на знаци и асистент за поддържане лентата но движение. Стандартното оборудване включва още два USB порта, мултимедийна система SYNC 3, двузонов климатичен контрол. Дължината на кросоувъра  е само 4186 мм.

Междувременно тестовете на „горещата “ модификация Ford Puma ST продължават. Под предния капак на модела с пет врати очакваме EcoBoost 1,5 турбомотор (200 к.с., 290 Нм), като на Fiesta ST. Автомобилът има доработени брони, оригинални джанти и накрайници на изпускателната система.

Под капака на компактния кросоувър е монтиран  трицилиндров агрегат EcoBoost 1.0 в две версии (125 и 155 к.с.) с 48-волтова хибридна система BISG с мощност 11,5 кВт (15,6 к.с.) и въртящ момент от 50 Нм. Премиерата на Ford Puma Titanium X за широката публика ще се състои утре като част от салона във Франкфурт.

Коментари
comments powered by Disqus