Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford разкри подробности за мотора на Shelby GT350R

04.06.2015 11:25

Официалният дебют ще се състои по време на автомобилното изложение в Лос Анжелис

Ford Mustang пише историята от 1965 като Shelby GT350. През 2014 г. легендата се завръща. Новият Mustang GT350 генерира 500 к.с. и дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис.
Ford се опитва да повтори историята и конструира от новия Ford Mustang друга версия с легендарната абревиатура GT350. В чест на историческия модел под капака на новия Ford Mustang GT350 тупти най-мощният атмосферен V8 двигател, какъвто Ford някога е разработвал.

Първоначално се говореше само за около 500 к.с., но сега Ford разпространи точни данни. С работен обем 5,2 литра осемцилиндровият двигател развива 526 к.с. при 7500 об/мин. Максималният въртящ момент е 582 Нм при 4750 об/ мин. Необичайно за американски V8 е използването на плосък колянов вал с разположение на шийките на 180 градуса една спрямо друга, който обичайно се инсталира на италиански спортни автомобили. Необичаен е също и броят на оборотите на V8, който може да се върти до 8250 об/мин.

Ford Mustang GT350 с приведен нос

V8 е куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия, която изпраща въртящия момент към диференциал с ограничено приплъзване задвижващ задните колела. При окачването Mustang GT350 е заложил на адаптивни амортисьори. Ако GT350 трябва изведнъж да удари спирачки, на предната ос захапват шестбуталните апарати от Brembo с 394 мм дискове, а отзад ги подкрепят 380мм дискове и четирибутални спирачни апарати. Няма сериен Ford, който да може да се похвали с по-голяма спирачна сила. За да направи място за спирачните дискове в семейния Pizza формат, Ford Mustang GT350 е стъпил на 19-цолови джанти обути в спортни гуми Michelin с яко сцепление.

Визуално Power-Pony изглежда уникален с видимо смъкнатото си чело. Алуминиевият капак на двигателя с вентилационни отвори прилепва плътно към V8. Новата предна и задна престилка, както и малкият заден спойлер и дифузьор ще оптимизират аеродинамиката. Широките предни калници с хриле за обезвъздушаване осигуряват по-широка следа. Новата радиаторна решетка увеличава притока на студен въздух.

Интериор в спортен стил

Неповторим чар в пилотската кабина придават специалните кожени спортни седалки Recaro, плоският спортен волан и преработеният инструментариум. Нови са също така и петте режима на шофиране. Оборудването включва още инфотейнмънт система със сензорен екран, климатик и яка аудио система.

Срещу каква цена каубоите ще могат да укротяват силния Mustang? Няма данни. Ще стъпи ли GT350 и в Европа? Не, за съжаление, не

Коментари
comments powered by Disqus