Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford разсекрети нов компактен кросоувър

26.06.2019 12:43

Американската марка подготви за Европа малък кросоувър, с който възраждат името Puma

Ford разсекрети новия компактен кросоувър, който се появява под възобновеното име Puma. Автомобилът е представен само със спортната версия ST-Line. Европейските продажби на модела, призван да бъде позициониран между EcoSport и Kuga, ще започнат преди края на годината. Производството на автомобила ще се извършва о в предприятието в румънския град райова. Основният конкурент на кросоувъра е Volkswagen T-Roc.

Автомобилът е построен върху платформата на новото поколение на хечбека Ford Fiesta. Ford Puma получава обем на багажника от 456 литра, който трябва да стане най-добрият показател в този сегмент. В салона намираме дигитално табло, 8-инчов мултимедиен системен сензорен екран SYNC 3, седалки с функция за масаж и аудио система с десет високоговорителя. Водачът разполага с активен круиз контрол, камера за задно виждане, система за аварийно спиране, помощна система за паркиране, функция за откриване на пешеходци и система за поддържане на лентата.

Ford Puma ще бъде на разположение с хибридна задвижваща система, работеща по схемата "мек хибрид". Трицилиндровият бензинов турбо двигател EcoBoost с обем  един литър работи в комбинация със стартер-генератор с ремъчна предавка, способен да съхранява електроенергията, генерирана по време на спиране или по наклон. Системата захранва 48-волтова бордова мрежа, базирана на литиево-йонни батерии. Сумарната мощност на агрегатите е 125 и 155 к.с..

Известно е, че преди името Puma беше използвано за малко купе с предно предаване, базирано на модела Fiesta, което бе в производство от 1997 до 2002 г. Моделът обаче не получи наследник.

Коментари
comments powered by Disqus