Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford: Роботите няма да сменят хората

26.10.2020 14:34
Ford: Роботите няма да сменят хората

Шефът по производството на компанията е уверен, че човешкият труд винаги ще бъде търсен

Роботизираната технология не може напълно да замести човешкия труд при сглобяването на автомобили. Това мнение изрази шефът по  производството и трудовите отношения във Ford Гари Джонсън в интервю за портала Ford Authority.

Според него човешко присъствие е необходимо поне за проверка на работата на роботите.

- Мисля, че винаги ще имаме нужда от човек, защото има работа, която само той може да свърши: например да се качи в автомобила  и да коригира определени параметри отвътре. Очевидно искаме да подобрим показателите за безопасност на процеса на сглобяване на автомобили, като същевременно подобрим качеството на крайния продукт и за това винаги ще имаме нужда от хора, казва Джонсън.

През последните години производителите на автомобили все повече автоматизират процеса на сглобяване, като използват роботи и компютри.

Интересното е, че тази тенденция през 1913 г. е зададена от самия Хенри Форд: той разработва първата поточна линия, която позволява да се подобри и ускори процеса на сглобяване от повече от 12 до само час и половина. Конвейерът позволи да се облекчат работниците в завода и да се започне да им се плащат значително по-високи заплати.

Монтажната линия постави нови стандарти за методите за серийно производство по целия свят. От този момент компаниите осъзнаха, че използването на автоматизиран труд не само опростява процеса на сглобяване на автомобилите , но и го прави по-евтин. Останалите компании последваха примера и процесът на замяна на хората с технологии все още продължава.

Коментари
comments powered by Disqus