Продажбите на Ford през първия месец на 2010 г. са нараснали с 4.2% в 19-те основни европейски пазари. Общите продажби са 105 300 спрямо 101 000 през януари 2009 г.
„Януари е осмият пореден месец с нарастващи продажби за Ford,” коментира Ингвар Свигъм, вицепрезидент маркетинг, продажби и сервиз на Ford-Европа. „Пазарният ни дял е по-нисък спрямо януари 2009 г., частично като резултат от изкривяването на пазара. Радваме се, че поддържаме добрите си продажби и че 54% от новите автомобили са за крайни клиенти.”
Ford е увеличил пазарния си дял спрямо януари 2009 г. в Дания, Гърция, Италия, Португалия и Полша и е най-продаваната марка във Великобритания, Ирландия, Унгария и Турция. Месечните продажби на Fiesta са най-високите през януари от 1998 г. насам, с ръст от над 34% спрямо 2009 г., което превръща модела в лидер в сегмента на малките градски автомобили и втория най-продаван автомобил в Европа през януари. Продажбите на Ка са се увеличили с 57%.
„Убедени сме, че с напредването на годината, Ford не само ще задържи, но и ще подобри силното си присъствие на европейския пазар“, допълва Свигъм. „Тази година ще представим 11 нови или обновени модела и двигатели, както и множество нови технологии. Очаквайте да видите много от Ford през 2010-а!”
Регистрираните в Европа автомобили Ford през януари са 105 300, ръст от 4 300 броя или 4.2% в сравнение с януари 2009 г. Пазарният дял на Ford се е увеличил в 5 от 19-те основни европейски пазари през януари, водейки до 8.8% пазарен дял сред 19-те, спад от 0.6 процентни пункта спрямо миналата година.