Базовият S-Max Hybrid струва в Германия от 29 990 евро, а Galaxy Hybrid - от 31 990 евро
От 2018 г. минивановете S-Max и Galaxy са оборудвани в Европа с дизелов двигател 2.0 EcoBlue и сега се предлагат само с хибридна задвижваща система(190 к.с., 200 Нм) от кросоувъра Kuga Hybrid. Атмосферният бензинов 2.5 работи като генератор по цикъла на Аткинсън и консумира 6,4-6,5 л / 100 км (WLTP), докато електрическият мотор с трансмисия Power-Split обещава да ускори до 100 км/ч 9,8 сек (S-Max) или 10 сек (Galaxy). Максимална скорост - 185 км / ч.
Седемместните S-Max (вдясно) и Galaxy претърпяха фейслифт в САЩ през есента на 2019 г., но обновените ванове стигнаха до Европа едва сега. Хибридните миниванове намаляват емисиите си на CO2 с повече от 10% (до 146-149 г / км), посочват от Ford.
Интерфейсът за наблюдение на хибридната ефективност се показва на 10-инчов сензорен екран. Въпреки че батерията е прибрана в багажника, багажното отделение на Galaxy побира между 300 и 2339 литра.
Рекуперационната система улавя до 90% от спирачната енергия, която се изпраща към литиево-йонна батерия с капацитет 1,1 кВтч Хибридната система също така позволява на петместния S-Max да тегли ремарке с тегло до 1750 кг. Продажбите на хибридните моделизапочнаха: базовият S-Max Hybrid струва в Германия от 29 990 евро , Galaxy Hybrid - от 31 990 евро.