F 250 Super Duty Tremor идва с 37-цолови гуми и 7,3-литров V8
Докато в Европа си говорим за екология и вредите, които нанася наземния транспорт върху околната среда, в Щатите Ford пуска на пазара чудовището F 250 Super Duty Tremor. Новата версия на Heavy-Duty пикапа е специално създадена за тежък офроуд. Идеята за създаването на модела идва от вече почти легендарния Ford F 150 Raptor. Само че в сравнение с модела, за който ще ви разкажем сега, той изглежда като детска играчка.
Ford F 250 Super Duty Tremor
Пикапите от серията F 250 und F 350 реално погледнато са повече камиони, отколкото автомобили. С усилена рама и свръхяко окачване, те реално погледнато са тежкотоварни модели, а не леки модели. F 350 може да бъде натоварен с до 3,5 тона и в зависимост от вида избран теглич може да тегли до 16 тона полезен товар. Както сами се сещате, цялата тази работа няма как да се случи с трицилиндрови бензинови мотори, колкото и награди да спечелят те. Super-Duty моделите на Ford се задвижват от 6,7-литров V8 дизел с 456 конски сили и, моля да обърнете внимание, 1268 нютонметра, или от разполагащ с 390 к.с 6,2-литров бензин, също V8.
Осмак като от 50-те години
При новите модели Super-Duty, ще се видят две основни нововъведения. Единият от тях е нов осемцилиндров мотор с кодовото наименование „Godzilla“. Не, не си мислете, че става дума за модерен агрегат - това е класическа OHV машина с долно разположен разпределителен вал. Като в 50-те... Турбопълнене? Но моля ви се, според янките работният обем е незаменим. Моторът е атмосферен и с кубатура 7,3 литра е най-големият сериен двигател след този на Bugatti, който все пак е W16 с четири турбокомпресора.
Ford деликатно мълчат за мощността и най-вече за разхода на техния нов Godzilla-V8, но пък разкриват куп интересни детайли за изпълнението Tremor. Пътният просвет е увеличен с пет сантиметра, а гумите са 35-цолови, обути на 18-цолови джанти. F 250 Super Duty Tremor обещава убедително представяне през почти всякакви терени.
Дълбочина на газене близо метър
Ford F 250 Super Duty Tremor може да преодолява водни препятствия с дълбочина до 84 сантиметра. Специалните двойно подсилени амортисьори трябва да се справят дори с екстремно шофиране в пресечен терен. Едновременно с това създателите на автомобила обещават и съвсем приличен като за такъв тип машина комфорт на возене.
Моделът разполага със специална защита на дъното, система за охлаждане на мостовете, стъпенки и блокаж на задния диференциал. На борда е и технологията „Trail Control“.