Най-сериозните промени са направени в окачването с модифицирани лостове
Много тунинг ателиета се занимават с доработване на големи пикапи на Ford в Щатите. Често форсират F-серията, просветът се увеличава и офроуд гумите стават по-големи. Но в същото време екстериорът е само леко засегнат (брони, понякога радиаторни решетки, защитни арки зад кабината). Помислете за Hennessey VelociRaptor или Shelby F-250 Super Baja. Ателието MegaRexx Trucks от Северна Каролина, от друга страна, предлага нещо много специално. Техният пикап MegaRaptor, базиран на Ford F-250 Super Duty Platinum, не само е повдигнат, но много от външните панели на каросерията са сменени с нови фибростъкло.
Автомобилът има не само удължения на арките на колелата, но са инсталирани изцяло нови предни и задни калници, което увеличава широчината на каросерията с почти 46 см.
Автомобилът получава по-високо окачване с 102 мм (без да се отчита увеличаването на клиренса поради диаметъра на гумите), 46-инчови гуми Michelin XZL (395/85 R20) върху военни алуминиеви джанти MRAP (противоминна защита, допустим товар над 4,5 тона на колело).
Най-сериозните промени са направени в окачването, при което има модифицирани лостове с увеличена дължина и ход, амортисьори Bilstein, спирални пружини с прогресивна характеристика отпред и многолистови ресори отзад и регулируема странична тяга на предното окачване. Оснетн това предният мост е преместен напред с 38 мм, така че колелата да могат да се въртят нормално в нишите си. Естествено, скоростомерът е калибриран за новия външен диаметър на колелата.
Новите външни панели на каросерията и броните са допълнени от електрически бордови стъпала Amp Research, фарове Anzo в стила на предишния F-150 с бели дневни светлини и изцяло осветление за офроуд.
Процесът на производство на MegaRaptor всъщност започва с разглобяването на базовия модел , при който се променят много детайли. Товарната платформа на MegaRaptor е прикрепена към рамката с гайки и болтове от неръждаема стомана. За монтиране на големите калници се използват нови поцинковани стоманени скоби. Отпред елементите на каросерията са монтирани на нова закалена стоманена рамка, а аспираторът е поставен на газови ограничители. Капакът и калниците също са нови, изработени от анодизиран алуминий. Освен това ателието монтира нови стъклени шайби на чистачките.
Името MegaRaptor вече е използвано веднъж: през 2017 г. компанията от Аризона нарече по този начин своята тунинг версия F250R на Ford F-150.
Като цяло списъкът с подобрения може да бъде по-широк. Опциите включват спирачки EBC, оригинална изпускателна система, огромен брой опции за боядисване на каросерията, включително двуцветни схеми, лебедки и други аксесоари. Всеки MegaRaptor е сглобен за клиента и е по същество уникален, уверяват от ателието. Но MegaRexx Trucks не пречи на двигателя. Просто Fords Super Duty (може да бъде F-250, F-350 или F-450) с 6,7 Power Stroke дизелов двигател (481,5 к.с. и 1424 Нм) е избран за първоначален автомобил. Въртящият му момент е достатъчен, за да се справи с такова чудовище. Студиото предлага да се договори цената, а производството на пикапа по поръчка отнема от два до три месеца.