Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford започна серийно производство на новия Focus RS

18.01.2016 11:11
Ford започна серийно производство на новия Focus RS

Най-мощният и най-бързият модел в историята е оборудван с 2,3-литров EcoBoost с 350 к.с.

Ford започна серийно производство на новия хечбек Focus RS. Сглобяването на автомобила започна в завода в Саарлуис, Германия.

Автомобилът се отличава от своя предшественик с нова радиаторна решетка, нов дизайн на оптиката и модифицирана изпускателна система. В допълнение колата е получила 19-инчови джанти, уголемени въздухозаборници, антикрило и заден дифузьор.

Най-мощният и най-бързият Focus в историята е оборудван с 2,3-литров EcoBoost двигател с 350 конски сили. Максимален въртящ момент на двигателя е 470 Нм метра. Моторът, както и преди, е куплеран с шестстепенна механична предавателна кутия.

Новият модел е оборудван с много еластична система за двойно предаване, която може да се прехвърля въртящия момент към задните колела до 70%. От друга страна, предоставя широк диапазон на разпределение на съотношението между задните колела - до 100% за всяко от колелата. Всичко това се прави с цел да бъде осигурено по-добро управление хечбека

Focus RS има общо четири режима на управление: Normal, Sport, Track, както и Drift. В режим Drift се активира специална калибровка на системата за двойно задвижване на колелата, която регулира разпределението на въртящия момент и улеснява влизането в контролиран дрейф. Подобен пакет от настройки се използва за първи път в сериен хечбек. Сред другите технически промени са по-твърди пружини и амортисьори, доработена изпускателна система и по-къса кормилна рейка.

Коментари
comments powered by Disqus