Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford затвърди втората си позиция в Европа

19.01.2010 14:14

9.1% пазарен дял за компанията в 19-те основни европейски пазари – ръст от 0.5 пункта в сравнение с миналата година и най-добрият пазарен дял в тези държави от 1998 г. насам. Продажбите в 19-те европейски пазара са нараснали през декември за седми пореден месец, отбелязвайки най-високия декемврийски резултат за Ford от 1997 г.

„Това е страхотен резултат в една трудна за европейската автомобилна индустрия година,” коментира Джон Флеминг, председател и изпълнителен директор на Ford-Европа. „Нашето постижение в увеличаването на пазарния дял и особено успехът на Fiesta, вторият най-продаван автомобил в Европа, подчертава важността на инвестициите в нови и вълнуващи продукти за нашите клиенти дори в ситуацията на икономическа криза.”

„Ще продължим да надграждаме продуктовата си линия през 2010 г., а и след това. В интерес на истината, навлизаме в един от най-плодовитите периоди в историята на Ford-Европа откъм нови продукти и технологични премиери, с 11 нови премиери само през тази година – включително обновените Ford Galaxy и S-MAX, представени на Автомобилното изложение в Брюксел,” продължи г-н Флеминг.

Пазарният дял е нараснал в 17 от 19-те основни европейски пазари за миналата година. Ford приключи 2009 г. като най-продаваната марка за леки и лекотоварни автомобили във Великобритания, съответно за 33-та и 45-та поредна година, с общ пазарен дял от 16.8% и ръст от 0.4 пункта в сравнение с 2008 г. – най-висок пазарен резултат от 2001 г. насам. Ford е лидер още в Ирландия – с пазарен дял от 15.7%, както и в Унгария – с дял от 13.6%.

Ford е водещият вносител за 2009 г. в Италия с пазарен дял от 9.5% – най-високият от 1994 г. – и е чуждестранен бранд № 1 в страната. С 308 000 продажби в Германия резултатите на Ford са най-добрите за последните 10 години, а пазарният дял от 7.6% е най-високият годишен резултат от 2002 г.

„Докато приходите ни намаляха в сравнение с 2008 г. заради трудните икономически условия, увеличеният ни дял и качеството на продажбите бяха с положителен знак,” сподели Ингвар Свигъм, вицепрезидент маркетинг и продажби на Fоrd-Европа. „61% от продажбите на нови автомобили през 2009 г. са към крайни клиенти – ръст от 48 процента спрямо 2008 г.”

„2010 г. ще бъде още една трудна за европейския автомобилен пазар година, особено с изтичането на правителствените програми за изкупуване на стари автомобили в Западна Европа. Във Ford обаче сме убедени, че ще бъдем дългосрочен победител в европейската автомобилна индустрия. Ще продължим да предлагаме на клиентите си иновативни продукти и технологични новости и ще направим необходимото не само да запазим бизнеса жизнен, но и доходен”, завършва Флеминг.

Резултати за декември

В Европа регистрациите на автомобили Ford през декември са се увеличили на 108 500, ръст от 21 900 броя и 25.3% спрямо декември 2008 г. – най-голямото увеличение от декември 1997 г. За сравнение автомобилният бранш отбеляза ръст от 12.8%. Пазарният дял на Ford се е увеличил в 14 от 19-те европейски пазари през декември.

Резултати за 2009 г.

За 2009 г. Ford е увеличил дела си с 0.5 пункта на 9.1%, най-добрият годишен резултат за Ford в 19-те европейски пазари от 1998 г.

През 2009 г. са регистрирани 1 439 900 автомобила Ford в 19-те европейски пазари, ръст от 3 400 броя или 0.2 пункта повече спрямо 2008 г. Цялата автомобилна индустрия отбеляза спад от 4.8% за същия период.

Евро 51

Ford-Европа е продал 1 654 600 автомобила в 51 пазара за 2009 г., спад от 126 300 броя или 7.1% спрямо 2008 г.

Акценти за 2009 г.

  • Трите най-продавани модела за 2009 г. са новата Fiesta (456 100), Focus (301 500) и Transit (117 700).
  • През 2009 г., продажбите на Fiesta са с ръст от 144 400 спрямо 2008 г. – най-добрият годишен резултат и пазарен дял от 1996 г. Fiesta е и най-продаваният чуждестранен автомобил в Италия за 2009 г.
  • 106 300 нови Ka са доставени на клиенти на Ford през 2009 г., с 60 100 броя повече в сравнение с 2008 г. Делът и продажбите са най-добрите от 2002 г.
  • През 2009 г. 75% от продажбите на Fiesta, 80% на Ka, 70% на Kuga и 68% на Fusion са към крайни клиенти. Флийт бизнесът е спаднал от 32.2% на 23% за 2009 г.
  • C-MAX и S-MAX са най-продаваните вносни продукти в техните сегменти във Франция; S-MAX е лидер в сегмента си в Испания.
  • Във Великобритания Focus е лидер в сегмента си за 10-та поредна година и е вторият най-продаван автомобил на Острова след Fiesta.
Коментари
comments powered by Disqus