Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Формула 1 може да се откаже от новите гуми

05.11.2019 17:46
Формула 1 може да се откаже от новите гуми

Тестовете на спецификацията за 2020 г. не дават добри резултати

На пистата в Остин през изминалия уикенд всички пилоти имаха на разположение по два комплекта от гумите, които Pirelli подготвя за 2020 година. Те бяха тествани по време на първата тренировка, когато условията бяха най-неблагоприятни – ниски температури и „зелена” писта. И въпреки това отзивите бяха изключително негативни.

Пилотите се оплакваха от неочаквана загуба на сцепление, което провокира тим шефовете да дискутират темата по време на традиционната съботна среща с ръководителя на Формула 1 Чейс Кери. Заключението, до което са стигнали, е че резултатите от направените тестове трябва да бъдат допълнително проучени и че ако първоначалните предположения бъдат потвърдени, то Формула 1 трябва да вземе колкото се може по-рано решението да използва и през 2020 г. настоящите сликове.

Това може да се случи още преди планирания двудневен тест в Абу Даби в началото на декември. Причината е, че изискванията, които бяха поставени на Pirelli, не са изпълнени.

„Мисля, че поведението на нашия автомобил беше коренно различно от това в Барселона, когато ги тествахме отново”, коментира тим шефът на Ferrari Матиа Биното за motorsport.com. 

„Идеята на новите гуми не е да са по-бързи, нито пък да са по-устойчиви на деградация. Целта е да постигнем по-добри резултати по отношение на работните режими и прегряването. Това преследваме.”

„Не сме съгласни резултатите да не отговарят на първоначално заложените цели. Усещането, обратната връзка от страна на пилотите не са положителни.”

Босът на Red Bull Кристиан Хорнър споделя опасенията на своя колега.

„Съгласихме се да отделим малко повече време за анализ на случилото се туотделим к. Тези гуми не са крачка напред. Мисля, че това е всеобщото мнение в падока. Но все пак сметнахме, че е по-добре да проучим подробно резултатите и да разберем каква е причината за негативните резултати. Мисля, че ще запазим това, което имаме в момента, ако новото не е по-добро.”

Отмар Шафнауер от Racing Point е още по-категоричен. „Конструкцията за 2020 не отговаря на това, което ни обещаха, че ще предоставят. Има много повече минуси, отколкото ползи. Ето защо смятам, че нямаме избор освен да се върнем към стария вариант.”

Обяснението на Pirelli за негативните резултати от теста в Остин е свързано с нетипичните атмосферни условия, както и с липсата на дълги серии, които да покажат нагледно предимствата на новите гуми. Според ръководителят на програмата на италианците във Формула 1 Марио Изола двудневния тест в Абу Даби ще даде много по-представителни резултати за характеристиките на сликовете, подготвени за 2020 година.

Коментари
comments powered by Disqus