Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Формула 1 отново с турбо

27.08.2008 12:13

Разисквайки потенциалните промени в техническия правилник за сезон 2013, когато изтича забраната за развойна дейност по двигателите, част от отборите са изразили желаните принудителното пълнене отново да бъде разрешено във Формула 1.

Според австрийския всекидневник Kronen Zeitung Renault и BMW са поддръжници на идеята Формула 1 да се върне към формата с 1,5-литрови двигатели и принудително пълнене, като налягането в турбокомресора достига максимум 1,5 бара.

Въпреки скорошните проблеми по отношение надеждността и блокиралите две единици на Маса и Райконен, Ferrari настоява сегашната формула V8 с работен обем 2,4 литра да се запази.

Лесно е да предположим защо. На миналото състезания във Валенсия пилотите, които карат с двигатели на Скудерията, заеха първите пет места по отношение на максималната скорост.

Себастиeн Бурде (Toro Rosso), Кими Райконен (Ferrari) и Себастиан Фетел (Toro Rosso) са начело с 313 км/ч, а зад тях се нареждат Фелипе Маса (Ferrari, 312 км/ч) и Адриан Сутил (Force India, 311 км/ч).

Коментари
comments powered by Disqus