Известният спортен журналист и коментатор Момчил Манчев представи болидът на ING Renault F1 днес пред Телефонната палата в столицата. Акомпанираше му пилотът Владо Арабаджиев, който през този сезон ще се състезава в сериите Formula Masters с екипа на JD Motorsport.
За втора поредна година истински болид от Формула 1 пристига в България. Репликата на състезателния автомобил на Renault ще обиколи родината ни благодарение на официалния спонсор на Renault F1 – финансовата компания ING.Под шатрата на ING Renault F1 бяха разположени и симулатори, като всеки от желаещите имаше възможност да се наслади на виртуалната разходка в света на Формула 1. Дори Владо Арабаджиев седна зад волана, за да представи особеностите на пистата „Каталуня”, на която след седмица ще се проведе Гран при на Испания.
Освен тръпката да видят отблизо болид от Формула 1 и безплатно да се качат на оригиналните симулатори, всички желаещи имаха възможност да се включат и в лотария с награди.
Шатрата на ING Renault F1 ще остане в сърцето на София от 17 до 22 април. След като напусне столицата автомобилът ще направи първата по рода си обиколка в страната. Болидът и симулаторите последователно ще бъдат изложени в Бургас, Варна, Русе, Велико Търново, Стара Загора и Пловдив.
Работното време на импровизирания бокс е от 10 до 20 часа през седмицата и от 10 до 21 часа през уикендите.
Турнето на болида ING Renault F1 в България:
София - 17- 22 април (пред Телефонната палата на "Гурко" 4)
Бургас – 24 - 29 април (на централния площад)
Варна – 1 - 5 май (в Морската градина)
Русе - 7-11 май (на централния площад)
Велико Търново – 13 -17 май (на централния площад)
Стара Загора – 19-23 май (на централния площад)
Пловдив – 25-29 май (на централния площад)
ING е водещ партньор на ING Renault F1 Team за сезони 2007-2009 г. Финансовата група е основен спонсор на състезанията в Унгария, Белгия и Австралия, а присъства в брандирането на тринайсет от общо осемнайсетте писти в календара на Формула 1. За тази година. ING е основен спонсор и на двамата пилоти - Фернандо Алонсо и Нелсън Пикет – младши. Наскоро ING Group обяви началото на глобална рекламна кампания с участието на двукратния световен шампион. Телевизионният клип, който се излъчва и в България, ще се показва в рамките на целия шампионат.