Новите собственици ще представят проекта след Гран при на Абу Даби
Председателят на Формула 1 Чейс Кери потвърди, че Liberty Media ще смени дългогодишното лого на шампионата. Това е част от цялостната стратегия за реформа във Формула 1, която новите собственици постепенно започват да изпълняват.
„При всяка промяна реакциите са смесени”, коментира Кери пред Sky Sports F1 в петъчния ден от състезателния уикенд в Абу Даби.
„Искаме да вкараме свежа енергия в спорта. Имаме много планове за бъдещето и много неща, които трябва да свършим. Преценихме, че логото е добър начин да покажем промените, да вкараме малко свежест и да изведем шампионата на едно друго ниво.”
„Същевременно уважаваме изцяло миналото на спорта. Не искаме да го променяме. Просто смятаме да вкараме някои иновации към този така или иначе страхотен спорт. Смятаме, че можем да го направим още по-добър. Да го направим по-добър за феновете, да ги ангажираме и свържем по нов начин, за да могат да се наслаждават на събитията така, както заслужават.”
Промените, които Liberty Media прави през тази година, провокираха многозначни реакции. От една страна новите собственици получават подкрепа за желанието да подобрят шоуто. Инвестициите им обаче станаха причина за ограничаване на печалбата на шампионата, което пряко засяга отборите заради парите, които в края на сезона те си разпределят. За последното тримесечие сумата е с 43 милиона по-малко спрямо същия период за 2016 година.