Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Формула Е показа втората генерация автомобили

30.01.2018 18:15

Отпада смяната на формулите в средата на състезанието

Формула Е официално представи втората генерация автомобили, които ще се състезават в шампионата от есента на 2018 година. Основната промяна е свързана с батерията, чиито капацитет е достатъчен за едно цяло състезание.

Първата генерация литиево-йонни батерии, проектирана от Williams Advanced Engineering, нямаше достатъчно ресурс за пълно състезание, което е причината автомобилите във Формула Е да се сменят приблизително в средата на дистанцията. Втората генерация, която ще се произвежда от McLaren Applied Technologies, обаче има достатъчен за едно състезание капацитет.

Производителят на шасито - Spark Racing Technologies, също е направил мащабни промени спрямо настоящото. Аеропакетът чупи стандартите в едноместните формули заради уникалното задно крило и масивните дефлектори над предните колела. Радиаторните кутии са много по-малки от стандартното, както и отворите им, но отборите стават все по-изобретателни в системите за охлаждане на задвижващия тракт и това не би трябвало да представлява проблем.

Halo системата, която става задължителна във Формула 1 от тази година, е другата съществена промяна спрямо настоящия автомобил. Визуално тя е добре интегрирана и не дразни окото за разлика от конвенционалните странични огледала. Огромният дифузор отзад също е изненадващ, а и вероятно ще е най-уязвимата част от целия автомобил въпреки излизащата навън задна краш структура.

Новият автомобил във Формула Е ще се появи за първи път пред публика по време на автосалона в Женева. 

Коментари
comments powered by Disqus