Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Формула Е представи автомобила за седми сезон

04.02.2020 13:17

Както се и очакваше, промените са единствено козметични

Втората генерация автомобили във Формула Е ще претърпят минимални промени за предстоящите два сезона. Обновяването бе планирано още преди време, когато стана ясно, че електрическият болид ще се използва не три, а четири години.

Двете най-съществени корекции по аеродинамиката засягат отварянето на предните колела, които в момента са покрити от дефлектори, интегрирани в цялостния дизайн на предното крило, както и „акулската перка”, която се е появила на задния капак. Същевременно задното крило е опростено и изнесено по-назад. 

Промените по бодиуърка на Gen2 целят не само модернизирането на автомобила, но и елиминрането на грешките, допуснати при проектирането на сегашната версия. Най-съществената от тях е свързана с възможността Gen2 да понася сериозни удари, без това да се отразява пряко върху структурната цялост и представянето.

Това провокира пилотите да атакуват по-агресивно и на моменти да използват прийоми, типични за туристическите автомобили, а не за едноместните формули. Новият аеропакет би трябвало да бъде по-чувствителен при удари и да принуждава пилотите да са по-внимателни към действията си на пистата.

Буди интерес обаче въвеждането на „акулската перка”, която стана задължителен елемент при прототипите в състезанията по издръжливост след поредицата от „въздушни” инциденти. Формула 1 също използва подобни технологични решения, които целят подобряването на стабилността на автомобила при високи странични натоварвания. 

При автомобилите от Формула Е обаче нито има вероятност за подобен инцидент, нито аеродинамиката е толкова определяща за крайния резултат. При това положение е логично да предположим, че „акулската перка” цели единствено визуалната промяна и няма да има съществено отражение върху цялостното представяне.

Коментари
comments powered by Disqus