Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FOTA: ФИА излага на риск бъдещето на Формула 1

09.07.2009 08:58
FOTA: ФИА излага на риск бъдещето на Формула 1

Асоциацията на отборите във Формула 1 обвини ФИА, че отново поставя бъдещето на шампионата под въпрос, след като осемте тима не получиха право на глас на срещата в Германия.

В сряда осемте представители на FOTA, Williams, Force India и трите нови отбора на стартовата решетка трябваше да обсъждат измененията в правилника за сезон 2010 на среща, организирана от ФИА. По време на нея Чарли Уайтинг е уведомил членовете на асоциацията, че те нямат право на глас, тъй като заради подадените условни заявки присъстват единствено в ролята на наблюдатели. В резултат осемте отбора на FOTA са напуснали срещата, чийто домакин бе пистата „Нюрбургринг”.

„На срещата на Спортната група на „Нюрбургринг” днес (вчера) присъстваха представители на цялата FOTA”, се казва в официалното изявление на асоциацията. „По време на нея отборните ръководители бяха информирани от представителя на ФИА г-н Чарли Уайтинг, че противно на първоначалната договорка осемте отбора на FOTA формално не са заявени за сезон 2010 на световния шампионат по Формула 1 към ФИА и следователно нямат право на вот относно техническия и спортен правилник.”

„Припомняме, че осемте действащи члена на FOTA получиха статута „приети” в стартовия списък, гласуван от Световния съвет по моторни спортове (WMSC) и обявен публично от ФИА на 24 юни. С оглед на тези проблеми представителите на FOTA поискаха отлагане на срещата. Тази молба бе отхвърлена с обяснението, че новото споразумение „Конкорд” няма как да бъде одобрено преди всички отбори да постигнат консенсус върху правилата за сезон 2010.”

„FOTA смята, че базисните технически и спортни регулации за сезон 2010 вече са установени в Париж. WMSC потвърди, а и изявлението на ФИА от 24 юни ясно гласеше, че „правилата за 2010 година и нататък ще бъдат тези за 2009 г. с включени промени, които са гласувани преди 29 април 2009 година. В нито един момент по време на дискусиите в Париж не е поставян въпросът за единодушна подкрепа на промените в правилника. Това, че работим срещу волята на WSMC и в противоречие със споразумението в Париж, излага на риск бъдещето на Формула 1.”

„В резултат на тези изявления представителите на FOTA в Техническата работна група нямаха право да упражнят своето право на глас, поради което единственият възможен вариант за тях бе да напуснат срещата.”

Поредният конфликт между ФИА и FOTA поставя под въпрос примирието, което Макс Мозли, Бърни Екълстоун и Лука ди Монтедземоло като президент на FOTA подписаха миналия месец. Екълстоун и представяната от него CVC Capital Partners са бесни заради поредното спречкване, явно Мозли няма намерение да „пуска кокала” преди да се оттегли през октомври, а FOTA продължава да отстоява категоричната си позиция, че бъдещето на Формула 1 трябва да се решава от самите отбори.

Вероятно политиката отново ще засенчи случващото се на пистата, ето защо можем единствено да се надяваме трите страни да постигнат максимално бързо компромис и Гран при на Германия все пак да бъде централна тема на този уикенд.

Коментари
comments powered by Disqus