Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Future Mobility Corporation представя нова марка

25.09.2017 09:51
Future Mobility Corporation представя нова марка

Byton конструира електрически автомобили, които четат емоциите на водача

По едно и също време с IAA 2017 корпорацията Future Mobility, която е под ръководството на бившия директор по развойната дейност на BMW Бритфелд Карстен, представя новата автомобилна марка Byton. Планирани са премиум електрически автомобили. Като първият модел ще бъде SUV.

"Сега имам 7-дневна седмица, но се чувствам десет години по-млад", шегува се новоназначеният шеф на Byton Кастър Брайтфелд. Китайският концерн Future Mobility Corporation (FMC) стартира в края на 2017 нова марка електрически автомобили – Byton - време е, защото със стартиращите превозни средства, времето прекарано в автомобила трябва да бъде колкото е възможно по-приятно. Името на марката означава "байтове на колела", като по този начин показва посоката - електромобилност. Именно затова китайците наеха много служители от Мюнхен. Освен Брайтфелд, бивш шеф по развойната дейност на i8, дизайнерът Бенот Якоб отговаря за дизайна на i-моделите и Хенрик Вендерс, отговорник маркетинг и продажби. Така всички са се събрали под покрива на Byton и хвърлят светлина за първия концептуален автомобил, който ще дебютира на предстоящия CES в Лас Вегас и ще бъде годен за шофиране.

Става дума за електрически SUV с дължина от около 4,80 метра и място за четирима или петима души. Въпреки че се позиционира като премиум автомобил, цената му е около 40 000 долара. Автомобилът е предназначен да бъде достъпен за широката публика. Ще бъде представен най-напред пред китайската аудитория, защото автомобилът ще бъде пуснат там през 2019. В средата на 2020 Byton стъпва на пазара в САЩ и в зависимост от това как ще се наложи там, по-късно ще дойде и в Европа.

Byton претендира да стане премиум автомобил благодарение на монтираните технологии. Проектиран за автономно шофиране четвърто ниво, най-добра мрежа и разумно съотношение между време за зареждане и пробег. Това, разбира се, е най-доброто изпълнение. "Въпреки че Tesla е пионер в САЩ, автомобилите са катастрофа по отношение на качеството на изработване. Това ние го правим по-добре", обещава главният изпълнителен директор Брайтфелд, който също лично шофира модел Tesla Model X. По отношение на дизайна, обаче топлата вода не е преоткрита. "Въпреки всички съвременни технологии, автомобилът си остава силно емоционален продукт. Все пак имаме капак на двигателя, волан и педали ", обяснява главният дизайнер Бенот Якоб. Радиаторната решетка, от друга страна, е ланшен сняг, въпреки това пространствените врати нямат да се задържат дълго. Обаче, освен че осветлението е много прогресивно, по същия начин е интериорът.

От пръв поглед вътре ни грабва огромният извит екран, който се простира върху цялата широчина до 49 инча. Това е свободно конфигурируем, изпълнен със съдържание. Via Face Scan – iPhone X ни поздравява, шофьорът бива идентифициран и неговият индивидуален профил е качен. Това би означавало,че почти всеки модел Byton е индивидуално конфигуриран, независимо дали е вашият личен или не. Освен това софтуерът трябва да може да чете чертите на лицето и да отчита, например, колко често шофьорът се усмихва. От тази извлечена информация системата прави изводи за състоянието на водача, колко е изморен и пуска подходяща музика или препоръчва нещо наблизо. С течение на времето автомобилът се учи и свързва емоциите с часовите или географските ширини. По този начин предложенията и офертите винаги са по-целенасочени.

Виртуална ръка вместо бутони

Шалтери? Бутони? Шофьорът на Byton напразно ще ги търси. Той се управлява чрез сензорен екран на волана, посредством гласово управление или с жестове. Да, те четат правилно. В този случай обаче това не означава, че може да промените силата на звука на радиото, като размахвате пръста си във въздуха като магически показалец. Системата сканира ръката ви и проектира 3D изображение върху екрана. Това ви позволява да използвате новата си цифрова ръка, за да работите с елементите.

Коментари
comments powered by Disqus