Тунерът е преобразил автомобила, за да бъде подходящ на път към офиса, така и на пистата
Clubsport означава: през седмицата към работното място, през почивните дни по пистите. Тунерът G-Power е оборудвал Clubsport модела - G-Power BMW M3 GT2 S Hurricane с широки гуми.
Именно за по-впечатляваща визия, G-Power е преобразил GT2 S с широкомащабен бодикит, който се представя пред широката публика както на път за офиса, така и на пистата. Това включва уширени арки на калниците на двете оси, уширени подкалници както и нови обшивки на праговете отпред и отзад. По-големи са предният и фиксираният заден спойлер. Всички компоненти, както вратите и капаците са изработени от карбонов ламинат.
Във впечатляващите подкалници се въртят олекотени 19-цолови ковани състезателни джанти, обути в Cup-гуми с размер 295/30 отпред и 325/30 отзад. Пригодената за състезания спирачна система с керамични дискове с 6- и съответно 4-бутални спирачни апарати осигурява адекватното спиране. Контактът с каросерията става посредством Clubsport винтово окачване с настройка Нюрбургринг.
Компресорен V8 със 720 к.с.
Другите състезателни характеристики включват самозаключващия се диференциал на задната ос, включително отделен маслен радиатор, Uniball шарнири на предния и задния мост, интегрирана пожарогасителна система, интегрирана пневматична система за повдигане на автомобила. Задните седалки и преградите ги няма, в замяна на това са добавени ролбар и карбонови облицовки. Останалите повърхности са покрити с Alcantara. Стандартните седалки са заменени със спортни, а комби инструментариумът с мултифункционален такъв.
Сърцето на реконструирания Clubsport е компресорният V8. Увеличен работен обем от 4,0 на 4,5 литра и в комбинация с компресор, мощността на двигателя скача от 420 на 720 к.с. Кривата на въртящия момент достига своя максимум от 400 на 650 Нм.
Впечатляващи са и останалите характеристики на G-Power M3 GT2 S, той вдига 200 км/ч само за 9,8 секунди и оргията на ускорението приключва едва на 330 км/ч.
G-Power предлага автомобила на цена от 348 531 евро.