Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

G-Power BMW M6 E63: Адска машина с 1001 к.с.

26.05.2015 10:29

Благодарение на увеличената мощност G6M V10 Hurricane CS ultimate загрява гуми за 4,3 секунди до 100 км/ч

Над 1000 к.с., 900 Нм и повече от 370 км/ч, това вече е върхъ: в едно BMW M6? Никакъв проблем за тунера G-Power, 5.0-литровият V10 на M6 E63 е натегнат максимално и Power-Coupé аналогично широкомащабно.
Клуб Ü-1.000-к.с. е едно елитно сдружение. В него се надпреварват знаменити спортни автомобили като Bugatti Veyron, Hennessey Venom GT или Koenigsegg One 1. Но не и спортисти от породата на Porsche 918 Spyder, Ferrari LaFerrari или McLaren P1. На тях им е забранено да пристъпват прага.

G-Power M6 E63 само за 4,3 секунди забива 100 км/ч

BMW M6 изобщо няма право да пее в хора на силните. Нито като E63 с 507 к.с., нито като актуалното Power-Coupé с 560 кончета, с изключение на G-Power, който взе под крилото си M6 E63 и да го превърне в истинска адска машина. С бикомпресорна система тунерът докара мощността на „шестака” до 1001 к.с., които са на база 8000 об/мин. Това е нивото на мощност на първия Veyron. След бруталния тунинг цикъл, коляновият вал регистрира 900 Нм.
Освен компресорния комплект G-Power настрои и софтуера за управление на двигателя и изгорелите газове на V10 ще се изпускат през новото титаниево съоръжение със състезателен катализатор. Храносмилателният тракт в края си е широк 120 мм.

Благодарение на увеличената мощност G6M V10 Hurricane CS ultimate загрява гуми за 4,3 секунди до 100 км/ч. Предвид невероятните 500 к.с., повече от фабричния M6 (4,6 секунди). Тунингованото BMW M6 E63 забива маркера 200 км/ч след девет секунди, а лимита от 300 км/ч за 21,5 секунди. Въпреки че циферблатът в пилотската кабина е разграфен до 400, малко над 370 М6 вече се задъхва.

Широкомащабен бодикит за M6

Това, че визията не трябва да остане по-долу от силата, е ясно. G-Power уголемява калниците на BMW M6 на широчина и размерите отпред достигат 255/25 ZR21 и отзад 295/30 ZR21. Освен това M6 е удостоен със сплитер, два допълнителни въздухозаборника на предния капак, нови странични прагове, заден спойлер и нов дифузьор. Естествено всички части са изцяло от карбон.

За да може адската машина да бъде обуздана, тунерът е инсталирал керамична спирачна система с 400 мм дискове и на двете оси, винтово окачване със специална настройка за Нюрбургринг.

Интериорът на уникалния екземпляр е в кожа и алкантара, гарнирани с малко въглеродни влакна. Черешката на тортата: LED лайсна в алкантара хедлайнер.

Коментари
comments powered by Disqus