Благодарение на увеличената мощност G6M V10 Hurricane CS ultimate загрява гуми за 4,3 секунди до 100 км/ч
Над 1000 к.с., 900 Нм и повече от 370 км/ч, това вече е върхъ: в едно BMW M6? Никакъв проблем за тунера G-Power, 5.0-литровият V10 на M6 E63 е натегнат максимално и Power-Coupé аналогично широкомащабно.
Клуб Ü-1.000-к.с. е едно елитно сдружение. В него се надпреварват знаменити спортни автомобили като Bugatti Veyron, Hennessey Venom GT или Koenigsegg One 1. Но не и спортисти от породата на Porsche 918 Spyder, Ferrari LaFerrari или McLaren P1. На тях им е забранено да пристъпват прага.
G-Power M6 E63 само за 4,3 секунди забива 100 км/ч
BMW M6 изобщо няма право да пее в хора на силните. Нито като E63 с 507 к.с., нито като актуалното Power-Coupé с 560 кончета, с изключение на G-Power, който взе под крилото си M6 E63 и да го превърне в истинска адска машина. С бикомпресорна система тунерът докара мощността на „шестака” до 1001 к.с., които са на база 8000 об/мин. Това е нивото на мощност на първия Veyron. След бруталния тунинг цикъл, коляновият вал регистрира 900 Нм.
Освен компресорния комплект G-Power настрои и софтуера за управление на двигателя и изгорелите газове на V10 ще се изпускат през новото титаниево съоръжение със състезателен катализатор. Храносмилателният тракт в края си е широк 120 мм.
Благодарение на увеличената мощност G6M V10 Hurricane CS ultimate загрява гуми за 4,3 секунди до 100 км/ч. Предвид невероятните 500 к.с., повече от фабричния M6 (4,6 секунди). Тунингованото BMW M6 E63 забива маркера 200 км/ч след девет секунди, а лимита от 300 км/ч за 21,5 секунди. Въпреки че циферблатът в пилотската кабина е разграфен до 400, малко над 370 М6 вече се задъхва.
Широкомащабен бодикит за M6
Това, че визията не трябва да остане по-долу от силата, е ясно. G-Power уголемява калниците на BMW M6 на широчина и размерите отпред достигат 255/25 ZR21 и отзад 295/30 ZR21. Освен това M6 е удостоен със сплитер, два допълнителни въздухозаборника на предния капак, нови странични прагове, заден спойлер и нов дифузьор. Естествено всички части са изцяло от карбон.
За да може адската машина да бъде обуздана, тунерът е инсталирал керамична спирачна система с 400 мм дискове и на двете оси, винтово окачване със специална настройка за Нюрбургринг.
Интериорът на уникалния екземпляр е в кожа и алкантара, гарнирани с малко въглеродни влакна. Черешката на тортата: LED лайсна в алкантара хедлайнер.