Очевидно за фирмата G-Power дори 575 конски сили не са достатъчни. Затова специалистът в областта на доработването на автомобили с марка BMW дарява X6 M с допълнителни 75 к.с., като по този начин мощността се покачва до умопомрачителните 650 к.с.
При предишното поколение на Х6 М от генерацията Е72 G-Power всъщност бяха още по-брутални, увеличаавайки мощността от 555 на 725 к.с., а името на спортното SUV-Coupé беше Typhoon.
При втората генерация на модела F86 тунерът е с една идея по-скромен. 650 конски сили е мощността, която окрилява 2,3-тонния колос. G-Power постига тази стойност по два различни начина – чрез допълнителен модул срещу 4165 евро или чрез препрограмиране на управляващия софтуер на 4,4-литровия V8-Biturbo. И в двата случая въртящият момент се покачва от 750 на 830 Нм. Срещу допълнително заплащане G-Power предлага и премахване на електронния ограничител на скоростта при X6 M.
Пълна мощност само при пълна газ
G-Power са били доста иновативни при създаването на модула Bi-Tronik 5 V1 – пълната мощност се постига единствено при подаване на пълна газ, докато в режими на непълно натоварване мощността си остава непромененена. По този начин водачът има на разположение още повече динамика при спортно каране, но и се радва на непроменен разход при спокойно шофиране.
Освен това, модулът покачва мощността на двигателя едва при достигане на оптимална температура на маслото в двигателя. Ако охладителната система достигне твърде високи температури, модулът се деактивира. Препрограмираният вариант на управляващия софтуер Bi-Tronik 2 V1 пък позволява настройване на реакциите на двигателя при подаване на газ според вкуса на водача.
G-Power са се погрижили и за чудовищни 23-цолови колела с декоративни елементи в три възможни цвята: "Jet Black", "Gun Metal Grey" или "Stardust Silver".